عنوان خبر:فرماندار جديد گنبدكاووس معرفي شد
يكشنبه 15 اسفند 1389 - 22:31:46


مراسم توديع غلامعلي سوسرايي فرماندار سابق و معارفه حيدرعلي احمدي فرماندار جديد شهرستان گنبدكاووس با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان برگزار شد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان در مراسم توديع و معارفه فرماندار شهرستان گنبدكاووس كه در سالن فرهنگي هنري بسيج برگزار شد با اشاره به خدمات دولت در پنج سال گذشته گفت: اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، سهام عدالت و ساخت مسكن از خدمات دولت خدمتگزار است كه در راستاي عدالت انجام مي‌شود.
عليرضا جمشيدي بيان اينكه نظام ديني عين ديانت است و در نظام ديني سياست عين عدالت است، اظهار داشت: فرمانداران در نظام اسلامي ثابت كردند و عينيت بخشيدند كه خدمتگزار مردم هستند.
وي با تاكيد براينكه بايد نظام اسلامي را از نگاه ديني مديريت كرد، افزود: خدمات دولت بوسيله سبب و اسباب به مردم مي‌رسد و كار فرماندار ايجاد هماهنگي است.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با اشاره به اينكه خداوند به انسان احسان مي‌كند بنابراين انسان نيز بايد به ديگران احسان كند، افزود: اين دنيا ابزاري است كه دارآخرت را توسط آن در يابيم.
فرماندار سابق شهرستان گنبدكاووس در اين مراسم با اشاره به تجارب خود طي پنج سال حضورش در سمت فرماندار شهرستان گنبدكاووس از مردم اين شهرستان به خاطر قدرشناسي‌شان تقديركرد.
غلامعلي سوسرايي وحدت و همگرايي ميان مردم شهرستان گنبدكاوس را مثال‌زدني توصيف كرد و اظهار داشت: اين شهرستان از نظر تعامل ميان مردم و مسئولان نمونه است.
وي افزود: در شهرستان گنبدكاووس ظرفيت خوبي براي مديران و رشد شهرستان مهيا است و مديران بايد بتوانند از اين ظرفيت براي اجرايي كردن برنامه‌هاي توسعه شهرستان استفاده كنند.
فرماندار سابق شهرستان گنبدكاووس با بيان اينكه مصوبات سفر دولت شهرستان گنبدكاووس را بيش از يك برنامه به جلو پيش برده است، تصريح كرد: اين پيشرفت در بخش‌هاي مختلف با همت مديران و با توجه دولت خدمتگزار و وحدت همه قوا و نيروهاي تاثيرگذار بوجودآمده است.
سوسرايي حضور مردم شهرستان گنبدكاووس در صحنه دفاع از انقلاب را يك حضور يكپارچه وجدي دانست كه باعث ياس و نا اميدي دشمن شده است.
وي گفت: بنده به عنوان سرباز نظام جمهوري اسلامي در هرجا كه باشم هدفم خدمت به مردم است
حيدرعلي احمدي فرماندار جديد شهرستان گنبدكاووس نيز در اين مراسم، خدمت به مردم را افتخار دانست و با اشاره به اهداف خود گفت: با استفاده از ظرفيت‌هاي شهرستان در راستاي خدمت به مردم تلاش خواهم كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2478.html )