عنوان خبر:ايران اسلامي تبديل به كارگاه سازندگي شده است
شنبه 6 شهريور 1389 - 23:45:32


جواد قناعت بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز عمليات اجرايي و افتتاح 598 پروژه عمراني، توليدي و اقتصادي شهرستان گنبدكاووس از افتتاح و آغاز عمليات اجرايي 2‌‌هزار و 650 پروژه عمراني، توليدي، اقتصادي و زيربنايي در استان گلستان در هفته دولت خبر داد.



وي اظهار داشت: اين پروژه‏ها شامل آسفالت راه‌ها، گازرساني به روستاها و آغاز عمليات اجرايي سد نرماب است.
استاندار گلستان با تبيين خدمات نظام اسلامي در31 سال گذشته به ملت ايران نسبت به قبل از انقلاب اسلامي افزود: با روي كارآمدن دولت خدمتگزار اقدامات جهشي در پنج ساله اخير نسبت به قبل در كشور انجام شده است به طوري كه با تلاش دولت تعداد مراكز آموزشي در مقايسه با 26 سال قبل از 30 مركز آموزش عالي به 41 مركز افزايش يافته است.
قناعت ادامه داد: هم‌اكنون تعداد دانشجويان از 36 هزار نفر در استان به 65 هزار نفر رسيده و تعداد تخت‌هاي بيمارستاني از يك‌هزار و 938 تخت بيمارستاني به 2 هزار و 385 تخت رسيده است.
وي همچنين با بيان اينكه تعداد اورژانس‌هاي جاده‎اي استان پيش از اين 10 پايگاه بوده و حالا 23 پايگاه داير شده است، گفت: در اين مدت تعداد فرستنده‌هاي تلويزيوني از 283 فرستنده به 518 فرستنده رسيده و مكان‌هاي ورزشي از 97 مكان به 189 مكان افزايش يافته است.
استاندار گلستان با تبيين عزت ايران در عرصه‏هاي بين‌المللي به پيشرفت‎هاي علمي و دفاعي كشور از جمله ساخت زيردريايي، سفينه، موشك‎هاي قاره‎پيما اشاره كرد و گفت: برخورداري از اقتدار بين‎المللي هماهنگي و رويكرد عمومي به اصولگرايي، وحدت و عزم راسخ دولت و ملت در مقابل زياده‏خواهي دولت‌هاي استكباري و همراهي قواي سه‌گانه و تبعيت از مقام معظم رهبري و خدمت‌رساني به مردم از نعمت‌هايي است كه كشور اسلامي ايران از آن برخوردار است.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس نيز در اين مراسم از آغاز عمليات اجرايي و افتتاح 598 پروژه عمراني و اقتصادي توليدي در اين شهرستان خبر داد و گفت: شاخص‌ترين اين پروژه‏ها مسكن مهر، گازرساني به شهرك صنعتي با 10 ميليارد ريال اعتبار و تصفيه‌خانه فاضلاب شهرك صنعتي است.
غلامعلي سوسرايي گفت: با بهره‎برداري از 401 پروژه افتتاحي شهرستان گنبدكاووس 26 هزار نفر از مردم شهرستان بهره‏مند مي‏شوند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-248.html )