عنوان خبر:گلستان نيازمند 2100 تخت بيمارستاني است
شنبه 6 شهريور 1389 - 23:46:36


احمد نصرتي امروز  در گرگان اظهار داشت: سهم مديريت درمان گلستان از اين شاخص 200 تخت اعلام شده است.
وي تصريح كرد: تا پايان عمر چهار ساله دولت اين شاخص در دانشگاه علوم پزشكي، سازمان تأمين اجتماعي و ديگر مراكز مربوطه تحقق مي‌يابد.



نصرتي با اشاره به نسبت بيمه شده تأمين اجتماعي به كل جمعيت يادآور شد: متوسط نرم كشوري در اين راستا رقم 41 درصدي را نشان مي‌دهد و اين در حالي است كه گلستان تاكنون به 31 درصد رسيده است.
مدير درمان تأمين اجتماعي استان گلستان فقدان صنعت در استان و به تبع آن در اوج قرار گرفتن بيكاري را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اين شاخص توليدي بسياري از شاخص‌هاي توسعه را تحت‌الشعاع خود قرار مي‌دهد.
وي افزود: اين بخش به كمك كار تيمي و خردجمعي شكل گرفت كه مساعدت روساي واحد و كارشناسان ستاد و همراهي مديران ارشد استاني در اين خصوص چشمگيرتر بود.
نصرتي به تشريح برنامه مذكور پرداخت و آن را به بخش‌هاي پنج گانه‌اي تقسيم و خاطرنشان كرد: ارتقاي نيروي انساني، بودجه، تجهيزات پزشكي و غير پزشكي، زيرساخت‌ها و فرآيندهاي درماني محورهاي مشتمل در اين برنامه است.
مدير درمان تأمين اجتماعي استان گلستان انتزاع گلستان از مازندران را منشأ اثر در اختصاص بودجه‌ دانست و افزود: از سال 1377 مبلغ اعتبار بودجه‌اي از يك ميليارد و 700 ميليون تومان به مرز 70 ميليارد تومان رسيده است.
وي در خصوص شمار مراكز ملكي سازمان گفت: از سه مركز ملكي بيمارستان خاتم‌الانبيا گنبدكاووس، پلي كلينيك امام خميني (ره) و درمانگاه معدن قشلاق هم اكنون 9 كلينيك و پلي كلينيك به انضمام يك هزار مركز طرف قرارداد در استان در راستاي رضايتمندي مشتريان فعاليت مي‌كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-249.html )