عنوان خبر:1600 طرح اشتغالزا در کمیته امداد گلستان اجرا شد
يكشنبه 15 اسفند 1389 - 23:06:51


استاندار گلستان گفت:
بنا بود حدود 600 طرح اشتغال زایی تا پایان سال جاری در کمیته امداد استان ایجاد شود ولی این نهاد توانست با اجرای حدود هزار و 609 طرح اشتغالزایی جزء برترین ادارات در زمینه ایجاد اشتغال شود.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، مهندس جواد قناعت عصر یکشنبه در نشست ستاد احسان استان افزود: این کار با همت نیروهای متدین و مخلص صورت گرفت زیرا اگر غیر از این بود نمی توانست این نهاد این کار را انجام دهد.

وی اظهار داشت: یکی از کارهای نیکی که حضرت امام (ره) در همان روزهای آغازین انقلاب انجام دادند تشکیل کمیته امداد امام (ره) بود.

وی افزود: بزرگترین رسالت کمیته امداد امام (ره) این است که نیروهای انقلابی ، متدین و حزب الهی و جان فدای ولایت تربیت کند و آمادگی داشته باشند از حریم انقلاب و نظام دفاع کنند.

وی بیان داشت:  نگاه محرومین به مسئولان است، شاید کارهایی که انجام می دهید به چشم نیاید ولی برای آنها دنیایی است و نشاط و زندگی به آنها می دهد.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان گفت: در شرع مقدس اسلام خدمت به هر شکل پسندیده نیست و شرایطی دارد از جمله اینکه فقط برای رضای خدا باشد تا مصداق عمل صالح شود و دیگر اینکه با اخلاق خدمتی رفع نیازی از نیازمندان کنیم.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی با اشاره به فرمایش امام حسین (ع) افزود: فرد حاجت خود را نزد آدم هایی که دین دار باشند، جوانمرد باشند، اصالت خانوادگی داشته باشند مطرح نمایند زیرا که این افراد چون خود آبرو دارند درک می کنند آبرو و شخصیت چیست و آبروی دیگران را حفظ می کنند.
وی بیان داشت: به مردم کرامت یاد دهید تا کرامت پیدا کنند تا جایی که بجای اینکه دست به سوی این نهاد دراز کنند دستشان به سمت خودشان دراز باشد حتی بخواهند به این نهاد کمک کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2507.html )