عنوان خبر:تيم آذربايجان غربي قهرمان رقابتهاي واليبال ليگ بسيج كشور
يكشنبه 15 اسفند 1389 - 23:06:57


با پايان يافتن هفته پاياني رقابتهاي واليبال ليگ بسيج كشور ، تيم 'آذربايجان غربي' عنوان قهرماني اين دوره از رقابتها را به خود اختصاص داد.



به گزارش ايرنا، در آخرين روز اين رقابتها روز يكشنبه دو ديدار در سالن سپاه نينوا گرگان برگزار شد كه در اولين بازي تيم 'آذربايجان غربي' در سه گيم متوالي و با نتايج 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 19 از سد تيم 'چهارمحال و بختياري' گذشت.
قضاوت اين ديدار را 'محمود علي نژاد' داور بين المللي و 'ابراهيم عباسي' داور درجه يك ملي با نظارت 'محمود كشفي' برعهده داشتند.
در بازي دوم تيم هاي 'گلستان' و 'آذربايجان شرقي' به قضاون 'عبدالوهاب سقلي' داور ملي و 'نقي لاريجاني' داور درجه يك ملي با نظارت 'محمود كشفي' به مصاف هم رفتند كه در پايان تيم گلستان با نتيجه 3 بر 1 حريف خود را شكست داد.
در اين ديدار تيم گلستان پس از واگذاري گيم اول با نتيجه 25 بر 21 به حريف خود در گيم هاي دوم، سوم و چهارم به ترتيب با نتايج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 21 توانست در برابر حريف خود به برتري دست يابد.
در پايان رقابتهاي ليگ واليبال بسيج كشور كه با حضور 4 تيم مرحله نهايي آن در گرگان برگزار شد ، در مجموع هفته رفت و برگشت تيم 'آذربايجان غربي' با 5 برد و 1 باخت و مجموع 11 امتياز در صدر قرار گرفت و عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد و تيم 'گلستان' نيز با كسب 4 برد و 2 باخت و مجموع 10 امتياز در رده دوم جاي گرفت و عنوان نائب قهرماني را كسب نمود.
همچنين تيم 'آذربايجان شرقي' با كسب 3 برد و 3 باخت و مجموع 9 امتياز مقام سوم را به خود اختصاص داد و تيم 'چهارمحال و بختياري' نيز چهارم شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2508.html )