عنوان خبر:پدیرش مقاله دانشجوی علی آبادی در کنفراس بین المللی ترکیه
يكشنبه 15 اسفند 1389 - 23:07:01


مقاله محمدعلی مصطفی پور دانشجوی واحد علی آباد کتول با عنوان شناسایی مولفه های یادگیری سازمانی و ارتباط آن با استراتژی توانمندسازی شغلی در کنفرانس بین المللی یادگیری و روانشناسی یادگیری کشور ترکیه با نمایه ISI پذیرفته شد.



به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، مصطفی پور اولین دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی این واحد دانشگاهی است که با راهنمایی دکتر فریدون آزما موفق شد قبل از جلسه دفاعیه با ارائه مقاله استخراج شده از پایان نامه خود از کنفرانس بین المللی ترکیه با نمایه ISI پذیرش بگیرد.

وی،هدف از این تحقیق را شناسایی مولفه های یادگیری سازمانی و ارتباط آن با استراتژی توانمند سازی شخصی در ادارات آموزش و پرورش اعلام کرد.
مصطفی پور افزود: این تحقیق بصورت توصیفی،پیمایشی و همبستگی انجام شده که پس از مطالعه ادبیات و پیشینه تحقیق،مولفه ها و عوامل موثر در یادگیری سازمانی و توانمندسازی شغلی در ادارات آموزش و پرورش استخراج شده است.
مصطفی پور در ادامه این مطلب که جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران ، متخصصان و کارکنان ادارات آموزش و پرورش است ، رابطه معنی داری بین چشم انداز مشترک و توانمندی سازی شغلی در ادارات و تفکر سیستمی را از جمله یافته های این تحقیق اعلام کرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2509.html )