عنوان خبر:استاندارگلستان:تكريم شهيدان رجائي و باهنرتقديرازارزشهاي انقلاب است
يكشنبه 7 شهريور 1389 - 18:08:33


مهندس 'جواد قناعت' يكشنبه در مراسم توديع و معارفه فرماندار علي آبادكتول افزود: تلاش و خدمت شبانه روزي، كم هزينه بودن و پركاري بايد براي مديران امري عادي باشد.
استاندار گلستان كمك به محرومان، عدالت محوري و حضور در صحنه و متن جامعه را از خصايص مهم دولت نهم و دهم برشمرد و افزود: تمام ويژگي هاي دولت احمدي نژاد به تاسي از دولت شهيدان رجائي و باهنر گرفته شده است.



مهندس قناعت با اشاره به سفرهاي استاني و اين كه شهيدان رجائي و باهنر نگاه عادلانه به كل كشور داشته اند، افزود: سرمنشاء و آغاز اين حركت براي اولين بار، در زمان رجائي و باهنر اتفاق افتاد و اين دولت افتخار مي كند كه مهمترين جلسه خود را در مراكز استانها برگزار كند.
وي اضافه كرد: دولت احمدي نژاد با دنيايي از كار، يك سفر پركار به استانها را انجام مي دهد نه يك سفر تشريفاتي، به نحوي كه از قبل با كارهاي كارشناسي ورود پيدا مي كند سپس مصوبات را به تصويب مي رساند.
مهندس قناعت با بيان اين كه عده اي از مخالفان در ابتداي دولت نهم مي گفتند كه دولت نهم در اين شعار و حرف خود مي ماند، تصريح كرد: 73 سفر استاني در دو دور كامل سفر نشان از مردمي بودن و در متن جامعه و حمايت محرومان و عدالت محوري است.
وي به بررسي وضعيت ايران قبل از انقلاب، دولتهاي قبلي و دولت نهم پرداخت و افزود: اكنون نظام جمهوري اسلامي غرق در نعمات است و وقتي ليست مي گيريم در تمام شاخص به نقطه ايده ال رسيده ايم و در اين 31 سال تلاش وافر و كار شبانه روزي و جهشي صورت گرفته است.
مهندس قناعت افزود: اولين و مهمترين نعمت، نعمت اقتدار بين المللي است كه هيچ وقت ايران قبل از انقلاب از آن برخوردار نبوده است كه چند ابرقدرت براي از بين بردن كشور جهان سوم متحد شوند.
وي تصريح كرد: تشكيل يك بلوك اسلامي در دنيا با محوريت ايران اسلامي و با اقتدار نظام جمهوري اسلامي و به فرماندهي كل قوا مقام معظم رهبري كه روز به روز در حال تكميل شدن است، يك امر ضروري است.
استاندار گلستان در ادامه، ‌رويكرد كشور به سمت اصولگرايي با رهبري هاي داهيانه مقام معظم رهبري را از نعمات ديگر نظام اسلامي برشمرد و افزود: در گذشته ادبيات اصولگرايي وجود نداشته است و حتي در تريبون هاي رسمي هم كسر و شانشان مي كرد كه از آرمان هاي امام و رهبري و خون شهدا دفاع كنند، اما امروزه با عزم راسخ ملت، مديران در داخل كشور افتخار مي كنند كه در برابر زياده خواهي هاي نظام سلطه ايستادگي و مقاومت كنند.
وي همچنين به همدلي مردم و مسئولان اشاره كرد و افزود: در كشورهاي غربي هر روز فاصله مردم و مسئولان بيشتر مي شود ولي در نظام جمهوري اسلامي ما فاصله به كمترين حد رسيده است.
مهندس قناعت با اشاره به اين كه كشور به يك كارگاه سازندگي تبديل شده است، افزود: دولت دهم پررنگ تر و روشن تر از دولت نهم بايد حضور يابد و همچنين اتمام پروژه هاي نيمه تمام در اولويت است كه پايان كار بيمارستان بقيه ا.. الاعظم پس از 16 سال مصداق اين مسئله است.
وي تاكيد كرد: خدمت رساني و نوكري مردم، تبعيت از رهبري، شالوده زيرساخت ها با برنامه ريزي و با همت و كار مضاعف جهش هاي فراواني صورت مي گيرد.
استاندار گلستان يادآور شد: به بركت خون شهدا، كشور هر روز در حال پيشرفت، ترقي و در حال توسعه است كه اين رويكرد را در تمام زمينه ها از انرژي هسته اي، ساخت ماهواره و موشك، سفينه هاي فضايي و هواپيماي بدون سرنشين شاهديم كه ان شاءا.. ادامه پيدا كند.
وي در پايان، بهترين ميزان، شاخص و ترازو را پيروي از ولايت و مقام معظم رهبري برشمرد.
استاندار گلستان، 'علي اكبر كي پور' فرماندار سابق مراوه تپه را طي حكمي از سوي وزير كشور به عنوان فرماندار علي آبادكتول معرفي و از زحمات 'علي دنكوب' تقدير كرد.
طي حكمي از سوي استاندار گلستان،‌ علي دنكوب فرماندار سابق علي آبادكتول،‌ به عنوان مديركل آمار و اطلاعات استانداري گلستان معرفي شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-252.html )