عنوان خبر:تلاش دولتمردان صرفا در راه رضاي خداوند متعال است
دوشنبه 8 شهريور 1389 - 21:01:34


عبدالرضا دادبود صبح امروز در همايش سراسري دهياران در گرگان با اشاره به طرح‌هاي به بهره‌برداري رسيده در گلستان اظهار داشت: 81 طرح عمراني، توليدي، اقتصادي و اشتغالزا در گلستان بهره‌برداري و كلنگ‌زني شد.
وي تصريح كرد: آنچه در وراي اين نوع نگرش به وقوع مي‌پيوندد ويژگي شجاعت در تصميم‌گيري است كه ماندگاري در تاريخ از تبعات آن به شمار مي‌رود.



معاون امور عمراني استاندار گلستان گفت: تحقق شعارهاي دولت دهم مستلزم همان روح عدالت گستري و مهرورزي و نهايتا خدمت بي‌منت قلمداد مي‌شود.
در ادامه اين مراسم مدير كل دفتر امور روستايي استانداري گلستان عملكرد دهياران را در عرصه روستايي چشمگيرتر از گذشته خواند و گفت: در خصوص سازندگي روستاها با نقش‌آفريني مثبت دهياران در راستاي پررنگ‌تر شدن مناسبت‌ها و دستاوردهاي نظام پيشتاز بوده‌اند.
موسي‌الرضا بخشي اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها را يكي از مهمترين قوانين در حال اجراي 30 ساله پس از پيروزي انقلاب اسلامي در كشور معرفي كرد و اظهار داشت: هدفمندكردن يارانه‌ها نقطه عطفي در نظام دولت جمهوري اسلامي به شمار مي‌رود كه با اعتقاد راسخ دهياران و شوراييان به گونه زيبايي به مرحله اجرا درخواهد آمد.
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي گلستان به عنوان ديگر سخنران همايش و دبير ستاد هدفمندكردن يارانه‌ها گفت: قيمتها طي پنج سال به صورت پلكاني افزايش پيدا خواهد كرد و به قيمت واقعي خود خواهد رسيد.
اسماعيل مهدوي‌نيا تصريح كرد: در دنيا به طور متوسط 64 درصد درآمد متكي به منابع انساني و 36 درصد متكي به منابع طبيعي است و اين در حالي است كه در كشور ما اين نسبت برعكس است و 70 درصد درآمد از منابع طبيعي بدست مي‌آيد.
هشتمين همايش سراسري دهياران در هفته دولت كه با عنوان دولت، عدالت‌گستري و مهرورزي نامگذاري شده است با موضوع هدفمندكردن يارانه‌ها از سوي دفتر امور روستايي حوزه معاونت عمراني استانداري گلستان در گرگان برگزار شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-255.html )