عنوان خبر:دولت احمدي‌نژاد بيشترين فرصت مديريت‌هاي كلان را به جوانان داد
دوشنبه 8 شهريور 1389 - 21:04:27


غلامعلي سوسرايي بعد از ظهر امروز در همايش دولت جوانگرايي و پيشرفت كه در آموزشكده فني و حرفه‎اي كوثر اين شهرستان برگزار شد، نقش جوانان را در پيشرفت و تعالي كشور ارزنده توصيف كرد و اظهار داشت: اين جديت و تلاش جوانان است كه كشور را پيش مي‎برد.
وي افزود: جوانان نشان داده‎اند كه مي‎توانند مسئوليت‌هاي بزرگ‌تري را به عهده بگيرند.



فرماندار شهرستان گنبدكاووس اظهاراميدواري كرد: جواناني كه اكنون در مديريت‌هاي كلان كشور خدمت مي‏‎كنند براي ديگر جوانان جامعه الگو باشند.
سوسرايي تاكيد كرد: جوانان بايد با كسب علم و دانش در مقابله با توطئه‎هاي دشمن به خودباوري برسند و به خنثي كردن توطئه‌هاي دشمنان كه به دنبال ايجاد ياس و ناميدي در آنان هستند، بپردازند.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس نيز در اين همايش با اشاره به نقش تاثيرگذار جوانان در پيروزي ملت ايران درجبهه‏هاي هشت سال دفاع مقدس به نقش جوانان در پيشرفت‌هاي علمي كشور اشاره كرد.
حجت‎الاسلام ‎علي فتحي افزود: اين پيشرفت‎ها تنها با ايمان و تهذيب جوانان به دست آمد.
وي با بيان اينكه اكنون جوانان در جبهه فرهنگي و اقتصادي و توليدات و اختراعات قرار دارند، خاطرنشان كرد: دشمن تلاش مي‎كند با تهاجم فرهنگي و خرج‎كردن دلارهاي خود در جوانان نفوذ پيدا كنند و هويت اسلامي آنان را از بين ببرد و جوانان را به امور بيهوده مشغول كند تا آنها از معنويت دور شوند و از پيشرفت‏هاي علمي، اجتماعي و فرهنگي آنها جلوگيري كند.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس با بيان اينكه در سايه آرامش است كه پيشرفت به وجود مي‎آيد و اين ‎آرامش با تبعيت از ولايت فقيه تحقق مي‎يابد به نهادينه شدن فرهنگ ايثار در جوانان اشاره كرد و افزود: مقاومت 33 روزه لبنان با تقويت ايمان و روحيه ايثار در جوان مسلمان به مقاومت 22 روزه غزه تبديل شد و اين نصرت خداوند است كه هر چه‌قدر فرهنگ ايثار و معنويت در ميان جوان مسلمان قوت پيدا مي‏كند، خداوند نيز نصرت مي‎كند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-257.html )