عنوان خبر:با واريز سالانه 8 ميليون دلار به حساب ارزي سران گروه‌ها ؛ صهيونيست‌ها گروه‌هاي شيطان‌پرست را در ايران هدايت مي‌كنند
چهارشنبه 10 شهريور 1389 - 10:49:39


به نقل از نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان زنجان، حجت‌الاسلام يحيي جهانگيري در جلسه آشنايي با شيطان‌پرستي، با اشاره به دلزدگي بشر از عصر مدرنيته اظهار داشت: مدرنيته براي بشر آسايشي بدون آرامش را به همراه داشته است.



وي به بازگشت بشر به سوي معنويت اشاره كرد و يادآورشد: بشر ديروز خدا را در خيال خود كشته، در حالي كه بشر امروز در جستجوي راهي براي نزديكي هر چه بيشتر به خداوند است.
استاد حوزه عليمه الزهرا و دانشگاه پيام‌نور به تلاش بشر براي يافتن ديني كه پاسخگوي نيازهاي دنيا و آخرت باشد، اشاره كرد و اظهار داشت: به دليل عدم شناخت بشر غربي از دين اسلام و تبليغات منفي حاكم بر فضاي رسانه‌هاي غربي عليه دين اسلام، زمينه حركت مردم به سوي اديان نوظهور و شيطان پرستي فراهم شده است.
وي از وجود بيش از 700 دين جديد در ايالات متحده آمريكا خبر داد و گفت: با وجود تمامي اديان نوظهوري كه هر روز بيش از روز پيش در حال گسترش است، سه گروه شيطان پرستي در سطح جهان در حال فعاليت است.
حجت‌الاسلام جهانگيري افزود: شيطان پرستي قديم يكي از گروه‌هاي شيطان پرستي در سطح جهان است كه پيروان آن در منطقه‌اي در ‌عراق زندگي مي‌كنند و هرگز به تبليغ دين خود نمي‌پردازند و اسرار و آداب ديني آنان سينه به سينه به نسل‌هاي بعد منتقل مي‌شود.
وي تصريح كرد: دو گروه ديگر شيطان‌پرستي در آمريكا در حال فعاليت و تبليغ هستند و مهم‌ترين خطر از جانب اين شيطان پرستان بشر را تهديد مي‌كند.
اين استاد حوزه و دانشگاه گروه نخست شيطان پرستي را Saitdnist با بنيان‌گذاري آنتوان لاوي دانست و افزود: اين گروه از 40 سال گذشته در حال فعاليت است و پيروان اين گروه معتقدند كه شيطان وجود ندارد و بايد در درون انسان ظهور پيدا كند.
وي گروه دوم شيطان پرستي را Setians عنوان كرد و يادآورشد: بنيان‌گذار اين فرقه مايكل آكينو است كه در سال 1975 آن را بنا نهاد و پيروان اين گروه معتقدند كه شيطان به عنوان يك قدرت برتر در جهان وجود دارد.
حجت‌الاسلام جهانگيري به فعاليت شيطان‌پرستان در ايران اشاره كرد و گفت: با دستگيري يكي از سركرده‌هاي گروهك‌هاي شيطان پرستي، مشخص شد، عناصري از صهيونيست‌ها در‌ امارات شبكه اصلي تبليغ و پشتيباني گروه‌هاي شيطان‌پرستان در ايران را با واريز سالانه 8 ميليون دلار به حساب ارزي سران گروه‌ها، هدايت مي‌كنند.
اين استاد حوزه و دانشگاه آغاز تبليغ گروه‌هاي شيطان پرستي را از طريق موسيقي متال و راك دانست و تاكيد كرد: بسياري شيطان‌پرستي را به عنوان يك تفنن انتخاب كرده‌اند و بايد براي هدايت اين افراد اقدامات لازم صورت بگيرد گروهي نيز به عمد وارد چنين گروه‌ها و گرايش‌هايي شده‌اند كه تعداد آنها زياد نيست.
وي افزود: آنتوان لاوي مروج شيطان پرستي در جهان نبود بلكه مرلين منسون نخستين مبلغ و مروج شيطان پرستي در جهان محسوب مي‌شود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-266.html )