عنوان خبر:اظهارات حاج منصور در شب 21 ماه رمضان
پنجشنبه 11 شهريور 1389 - 00:03:27


حاج منصور ارضی در مراسم شب احیاء 21 رمضان در مسجد ارک تهران گفت: برخی میخواهند داخل این حکومت اسلامی یک حکومت خود گردان صهیونیستی درست کنند.



حاج منصور ارضی شب گذشته (سه شنبه شب) در خلال مراسم احیاء و مناجات گفت: امام صادق (ع) می فرمایند که دستور و امر هست که همه مردم باید معرفت به ما را یاد بگیرند و به سوی ما باز گردند و تسلیم امر ما باشند. در غیر اینصورت اگر تمام عمر روزه دار باشند و نماز بخوانند و حتی به یگانگی خدا هم اقرار کنند و در خط ما نباشند مشرکند.

وی افزود: لیلة القدر یکی از نکاتش ولایت است، همانطور که پذیرفتید و مرتبه بالاتر آن شناخت دشمن است و بصیرت در دشمن شناسی است و خدایی ناکرده اشتباه نکنید که فتنه کجاست، مگر در زمان ابوذر، سلمان ، مقداد که در زمان امیر الومنین (ع) و امام حسن (ع) حضور داشتند فتنه نبود خوب آنها امام و دشمن را خوب شناختند.

حاج منصور ارضی با بیان اینکه در زمان غیبت باید به علمای صالح و در خط ولایت مراجعه کنیم، اظهار داشت: امام زمان (عج) می فرمایند: "واما الحوادث الواقعه فارجعوافیها الی رواق حدیثناحجتی علیکم وانا حجة الله علیهم " ( در حوادث و رویدادهایی که واقع می شود به راویان احادیث ما علما و کارشناسان دین رجوع کنید، آنان حجت من بر شما هستند و من حجت خدا بر آنانم )؛ بالاترین و مهمترین صفت یک مرجع " صائنا لنفسه حافظا لدینه مخالفا علی هواه مطیعا لامر مولاه " می باشد اما مهم این است که چه کسی در خط ولایت اصیل است؟ در حال حاضر علمای بزرگواری هستند که همه آنها برای ما محترم هستند اما در این میان کسانی هم هستند که در خط ولایت نیستند و پایشان می لغزد و عصمت یعنی همین که پایت نلغزد.

این مداح اهل بیت در ادامه به معرفی جریانهای معاند و مخالف نظام پرداخت و گفت: در حال حاضر سه موج برای ضربه زدن به انقلاب و نظام و رهبری و ملت با هم هماهنگ هستند؛ اولین موج از خارج کشور است که می خواهند اقتدار رهبری را پایین بکشند (وَ اَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتى رَتَّبَکُمُ اللَّهُ فیها )، یک زمان برای امام علی (ع) و امام حسن(ع) و امام حسین (ع) و بقیه ائمه اطهار(ع) و امروز هم برای ولی فقیه و ولی امر مسلمین که بعد از امام زمان (عج) هستند. موج دوم هم همین فتنه سبزهاست که اینها هم شروع کردند در همان راستای موج خارج از کشور حرکت می کنند.

وی در ادامه افزود: یک گروه ضاله شان اعلام کردند که می خواهیم روز قدس دوباره شیطنت کنیم و من جا دارد همینجا عرض کنم عیبی ندارد بیایید، حزب الله هم هوشیار است و می داند چگونه با شما مقابله کند.

حاج منصور ارضی جریان سوم را هم موضوع ایجاد ضعف بین سه قوه اعلام کرد و گفت: متاسفانه در راس این نفاق همین رئیس دفتر رئیس جمهور است که مقام معظم رهبری سه بار اعلام کردند این آقا دارد سه قوه را به هم میریزد و تعدیل این سه قوه نشان میدهد از بیرون هدایت میشود، اینها می خواهند داخل این حکومت اسلامی یک حکومت خود گردان صهیونیستی درست کنند به خاطر همین ایرانیان خارج از کشور را دعوت می کنند و ده ها میلیارد خرج می کنند.

وی افزود: این سه قوه خوب و بدش مال ملت است و به هیچ کسی ربط ندارد که خارج و داخلی های خارجی در آن دخالت کند و اگر ماچیزی میگوییم از روی دلسوزی است و این جنجال نیست و اگر مواظبت نکنیم چوب این بی توجهی را می خوریم و خنده دشمن را میبینیم.

این مداح اهل بیت ادامه داد: تمام اتاقهای فکر دنیا بدون استثناء روی این موضوع دقت دارند که اگر بتوانیم ذره ای خلل ایجاد کنیم بین ملت و رهبری، بین ملت و سه قوه پیروز می شویم، اما اشتباه می کنند، ما آشپزی هستیم که اگر در دیگ برنجی فضله ببینیم، برنج را در آب کش می ریزیم و دوباره آب می کشیم و به جای اینکه برنج را دور بریزیم فضله را دور می ریزیم. این سه قوه نازنین هستند و اگر مشکلی داشته باشند به مدد امام زمان (عج) فضله داخل آنها را دور میریزیم.

وی در تذکری به جریان اصلاحات اعلام کرد: من این نکته را هم به سران جریان ملعون اصلاحات می گویم که تا زمانی که در دل بچه حزب الهی ها نسبت به شما بی رغبتی باشد به هیچ وجهی نمی توانید این انقلاب را از حزب الله و همین طور حزب الله را از انقلاب بگیرید.

منصور ارضی در واکنش به عدم توجه دولت نسبت به اجرای لایحه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیز گفت: به عزیزان گفتم طوماری را برای شب بیست و سوم رمضان خطاب به مجلس شورای اسلامی آماده کنند و در آن به سه چیز اشاره شده است که مهمترین آن لایحه امر به معروف و نهی از منکر است که شورای نگهبان هم آن را تائید کرده و الان روی میز رئیس جمهور است و به آن عمل نمیشود و مجلس شورای اسلامی باید پیگیر باشد که چرا این دستور اجرایی نمیشود، چرا نسبت به دین مردم توجه نمیشود در حالی امر به معروف بعد از جهاد جزو فروع دین است ..

وی در پایان از سایتهایی که صحبتهایشان را سانسور میکنند انتقاد کرد و تصریح کرد: بعضی از سایتها و خبرگزاری ها سرو ته حرفهای بنده را میزنند و به گونه ای دیگر می نویسند که من راضی نیستم و نفرینشان میکنم، کسانی هم که درست اطلاع رسانی میکنند دعا میکنم، ما از عملکردهای صحیح و سازنده تشکر میکنیم مانند صدا وسیما و دیگر دستگاه ها، و اگر اشتباهی هم دارند انتقاد میکنیم.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-268.html )