عنوان خبر:قدرت خرید مردم بیش از حاملهای انرژی است
پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 23:20:15


استاندار گلستان با اشاره به هدفمندی یارانه ها گفت:
افزایش قدرت خرید مردم به مراتب بیشتر از افزایش حاملهای انرژی است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل ازخبرگزاری مهر در گرگان، جواد قناعت ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان افزود: قانون هدفمند کردن یارانه ها تاثیری بر سفرهای نوروزی نخواهد داشت، بلکه شاهد سفرهای بیشتری نوروزی خواهیم بود یا مثل گذشته تغییر نخواهد کرد.

وی با تبریک هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: این پیام بشارتی از قرآن کریم است که ما را ترغیب و تشویق در راه رفع تنگناها و مشکلات همنوعان خود می کند.

وی با اشاره به خصومت و دشمنی غرب با مردم و انقلاب ایران اظهار داشت: دو جهان بینی اسلامی و غربی پنجه در پنجه در حال تقابل و نبرد هستند و جهان بینی اسلامی و مبانی اصلی انقلاب به تاسی از نبی مکرم اسلام(ص) و اهل بیت (ع) و حماسه عاشوراست.

 


قناعت اظهار داشت: تقابل دو جهانبینی یک تقابل مدل مدیریتی در عرصه های بین المللی است که دموکراسی غرب همه چیز را در انسان محوری و برای این دنیا می بیند، اما تفکر اسلامی بر مبنای خدا محوری و برای زندگی کردن در این دنیا و ذخیره برای سرای دیگر می بیند.

استاندار گلستان در بخشی از سخنان خود گفت: انتظار این است که مدیران ارتباط تنگاتنگی با دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی داشته باشند و کمیته نظارت و ارزیابی به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهد.
وی تصریح کرد: با واریز شدن یارانه های  نقدی، مردم روی مبالغ واریزی به حساب خود مدیریت خواهند کرد و ما شاهد افزایش قدرت خرید مردم هستیم.
در این جلسه از کمیته های فعال ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی امسال با اهداء لوح تقدیر شد که از بین کمیته ها، کمیته فرهنگی و هنری رتبه اول، از بین دستگاههای اجرایی، راه وترابری استان مقام اول و از بین ستاد دهه فجر شهرستانها، شهرستان رامیان رتبه اول کسب کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2682.html )