عنوان خبر:عدم تاثير اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها درسفرهاي نوروزی
پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 23:20:39


استاندار استان گلستان اظهارداشت:
با توجه به تخصيص سهميه دولت براي تعطيلات نوروزي، اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها، اثر منفي در سفرهاي نوروزي نمي گذارد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از ايرنا،'جواد قناعت' عصر روز پنجشنبه در دهمين و آخرين جلسه شوراي اداري استان گلستان در سال 89 گفت: با اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها شاهد افزايش سفرهاي نوروزي و يا اينكه سفرها مانند سال گذشته باشد، خواهيم بود.
وي با اشاره به اينكه سفرهاي نوروزي جزو فرهنگ مردم شده است، افزود: بايد سهم و نقش حامل هاي انرژي را كه از مهمترين سياستهاي يارانه هاست در زندگي مردم ملاحظه كرد.
قناعت ادامه داد: با واريز يارانه هاي نقدي و واگذاري مديريت اقتصادي مردم بر عهده آنان، شاهد افزايش قدرت خريد مردم بوده و وقتي افزايش قيمت حامل ها و قدرت خريد مردم در كنار يكديگر قرار مي گيرند، قدرت خريد مردم بيشتر از حامل هاي انرژي، افزايش خود را نشان مي دهد.
وي در ادامه با قدرداني از مديران ستاد دهه فجر و مديران كشوري و استاني در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها و همراهي مردم، اظهار اميدواري كرد كه ادامه راه نيز با همراهيهاي ستاد استان شاهد اجراي كامل اين قانون در كشور باشيم.
قناعت از مديران استاني و مرتبط با ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي درخواست كرد كه با ستاد نوروزي همكاري تنگاتنگ داشته، كميته ها را فعال سازند و ارزيابي ها با دقت انجام شود تا ميزبان خوبي براي مسافران نوروزي باشيم.
قناعت در بخشي ديگر از سخنان خود اظهارداشت: يكي از بركات زمان اصلاحات اين بود كه نيروهاي انقلابي خود را پيدا كردند و در محيط هاي علمي، تشكل هاي علمي و انقلابي را شكل دهند.
وي گفت: علت خصومتها و دشمنيهاي نظام سلطه با انقلاب اسلامي، دو جهان بيني انقلاب ايران و غربيها مي باشد كه در تضاد هم قرار دارند و پنجه در پنجه هم گذاشته و در حال نبرد هستند.
استاندار گلستان ادامه داد: جهان بيني ايران مبتني بر آموزه هاي اسلام ناب است و انقلاب اسلامي با تاسي از حماسه عاشورا و سيره پيامبر شكل گرفته است و بدين جهت آمريكا و نظام سلطه با آن مشكل دارند.
قناعت افزود: در طول 32 سال گذشته هرگونه خصومت عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و راه اندازي فتنه 25 بهمن، بي اساس و بهانه بوده و در انتخابات ايران تقلب سازماندهي شده، صورت نگرفته است زيرا كه مجريان انتخابات خود مردم بودند و دولت فقط مقدمات انتخابات را فراهم مي سازد و شوراي نگهبان بر آن نظارت مي كند.
در پايان اين جلسه ضمن تقدير از مديران و كميته هاي فعال ستاد دهه فجر استان، فرمانداران جديد شهرستانهاي كردكوي، گنبد و گاليكش و مديركل جديد هواشناسي گلستان معرفي شدند و از زحمات مديران سابق قدرداني شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2687.html )