عنوان خبر:خروج ماهانه 400 میلیارد ریال سرمایه از گلستان
جمعه 20 اسفند 1389 - 11:20:23


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت:
ماهانه 300 تا 400 میلیارد ریال سرمایه از استان خارج می شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالحسین ناصری عصر پنجشنبه در نشست مسئولان استان افزود: نتیجه ادغام تعاونیهای اعتباری در یکدیگر، خروج سرمایه از استان است و نباید تن به این کار داد و بانک مرکزی نیز باید برای گرفتن مجوز مهلت بدهد.

وی تاکید کرد: بحث این تعاونیها دغدغه مردم است و مشکل مردم باید حل و سرمایه شان حفظ شود و این سرمایه های استانی است و نباید از استان خارج شود.

ناصری در ادامه با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت گفت: پروژه های فراوانی که ماحصل سفرهای رئیس جمهور بود به بهره برداری رسیده است.

این نماینده مجلس گفت: امید داریم با بهره برداری از سایر مصوبات، مسئله اساسی اشتغال در استان حل و فصل شود.
وی ادامه داد: مسئله مهمی که همیشه انقلاب با آن مواجه بوده است، دسیسه های استکبار و بخصوص آمریکا است که مهمترین آن به فرموده رهبر معظم انقلاب فتنه سال 88 بود.
ناصری اظهار داشت: استکبار جهانی از نظام جمهوری اسلامی ایران و اینکه یک الگوی اسلامی موفق در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد هراس دارند.
ناصری با اشاره به قیام کشورها در جهان اسلام گفت: بعد از 30 سال صدای انقلاب اسلامی و ندای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب به گوش مسلمانان جهان رسیده است و می بینند که اسلام الگوی خوبی برای اداره حکومت است،
وی افزود: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، سرنوشت آمریکا نیز مانند شوروی خواهد شد، زیرا پرچمدار نظام یعنی ولایت فقیه را هدف گرفتند.
وی عنوان کرد: اگر هوشیاری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب نبود انقلاب نمی توانست حرفش را به کرسی بنشاند و این نشان دهنده اقتدار انقلاب است.
ناصری تاکید کرد: باید این اقتدار را حفظ کنیم و با کار و تلاش، همت مضاعف و اطاعت از رهبر آنرا به سرانجام برسانیم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2704.html )