عنوان خبر:رفتار خبرگان جوسازیهای دشمنان را برهم زد
جمعه 20 اسفند 1389 - 15:00:26


نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:
برخورد و رفتار کریمانه خبرگان و بویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی، جوسازیهای دشمنان را بر هم زد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران گرگانی افزود: رفتار آیت الله هاشمی و انصراف به نفع آیت الله مهدوی کنی، نشان داد که جوسازیهای بیگانگان تاثیری نداشته است.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی با این حرکت نشان داد که تمامی جوسازیهای دشمنان دروغ بوده و برای شکستن جو تبلیغاتی دشمنان عنوان کرد اگر آیت الهی مهدوی کنی کاندیدا شود، وارد نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: هر دو شخصیت از شخصیتهای برجسته انقلاب و نظام هستند و تاکنون تلاشهای زیادی برای حفظ ارزشهای نظام بخرج داده اند.
آیت الله نورمفیدی به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب اشاره و اضافه کرد: رهبری در این دیدار به تحولات منطقه خاومیانه، شمال آفریقا و کشورهای عربی و اسلامی اشاره داشت.
امام جمعه گرگان افزود: جمهوری اسلامی ایران، در این شرایط الگوی بسیار مناسبی برای کشورها خواهد بود و پیروزی انقلاب اسلامی، ماندگاری و استحکام و پیشرفتهای چشمگیری ایران اسلامی غیرقابل انکار است.
وی عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا نگذارند ایران اسلامی در جهان الگو شود و در رسانه های تبلیغاتی غرب و صهیونیست، علیه نظام اسالمی تبلیغاتی می شود.
وی تاکید کرد: حواس همه بویژه دلسوزان انقلاب باید جمع باشد و باید برای حفظ انقلاب اسلامی تلاش شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری به مناسبتهای هفته پیش رو اشاره و اضافه کرد: تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) از جمله این مناسبتهاست.
وی عنوان کرد: این سازمان برای رسیدگی به امور خانواده های شهدا و ایثارگران شکل گرفته است.
وی با گرامیداشت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و رفات حجت الاسلام سید احمد خمینی یادگار امام راحل این مناسبتها را تسلیت گفت.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2708.html )