عنوان خبر:دلسوزان انقلاب بايد از حضور نفوذي هاي دشمن، جلوگيري كنند
جمعه 20 اسفند 1389 - 15:03:45


نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان خبرگان گفت:
كساني كه دلسوز اين نظام و انقلاب هستند، نبايد بگذارند، نفوذي هاي دشمن، چهره جمهوري اسلامي را خدشه دار كنند.



به گزارش پيام گلستان به نقل از ايرنا، آيت الله 'سيدكاظم نورمفيدي' در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي سياسي اين شهر افزود: رهبر معظم انقلاب با اشاره به اين كه عوامل دروني و عوامل بيروني كه همان دشمنان هستند، نمي گذارند، ايران به عنوان يك الگو در منطقه و خاورميانه تبديل شود، افزود، عوامل دروني نيز باعث خواهند شد كه ايران نتواند به يك الگو تبديل شود كه از مهمترين آن مي توان به نقص ها، كوتاهي ها، كم كاري ها، اختلافات داخلي، قدرت طلبي، بي سياستي و دنيا طلبي اشاره كرد كه چهره جمهوري اسلامي را تخريب مي كند.
به گفته وي، مسائل داخلي خودمان توطئه دشمنان را به ثمر مي رساند و باعث جلوگيري از الگو شدن كشور در شرايط فعلي منطقه خواهد شد.
وي تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز اشاره فرمودند كه در چند ماهه اخير تهمت ها، آبروريزي، هتاكي ها در خيلي از محافل و مجامع و حتي نماز جمعه و كلاس هاي درس حوزه عليه شخصيت هاي محترم كشور ديده شده كه اين كار بسيار خطرناك است.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز گذشته در ديدار با نمايندگان خبرگان رهبري افزود: اين كارها خلاف شرع و عقل سياسي است و در واقع آب به آسياب دشمن ريختن و خوشحال نمودن آنها را در پي دارد، اما كشور آرامش مي خواهد و اين شرايط خلاف مصالح نظام است.
آيت الله نورمفيدي در ادامه گفت: نبايد به هيچ وجه از نفوذ دشمنان در اين جمع ها غافل باشيم، زيرا امروز انگشت دشمن و نفوذي هاي آنان در داخل به سمت اين جمع ها و محافل است و در مجموع عوامل دشمن در هر فتنه اي وارد مي شوند.
نماينده ولي فقيه در گلستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به نقل از امام خميني (ره) افزود: گاهي نفوذي ها وارد اجتماعات اشخاص مومن و انقلابي مي شوند و نبايد بگذاريم اين كار صورت گيرد، زيرا فضاي غيبت، تهمت و هتاكي ادامه خواهد يافت و مانند بيماري به همه جا سرايت مي كند.
به گفته آيت الله نورمفيدي، اگر نگاهي به گذشته كشور در نهضت مشروطه و نهضت ملي شدن صنعت نفت داشته باشيم، در همان مسائل، همين قضايا اتفاق افتاد و دشمن و عوامل نفوذي آنها فضا را تيره و تاريك كردند و دوست را دشمن و دشمن را دوست جلوه دادند كه در هر دو قضيه دشمن موفق شد و باعث گرديد تا نهضت مشروطه و نهضت نفت به انحراف افتاد.
وي خطاب به دلسوزان واقعي نظام، انقلاب و كشور تاكيد كرد: كساني كه واقعا دلشان به حال اين انقلاب مي سوزد، نگذارند عوامل نفوذي دشمن وارد اين قضايا شوند و در هيچ جا به خصوص در قم، تهران و حتي نماز هاي جمعه، ائمه جمعه نگذارند، شعارها و تهمت ها و افترا سر داده شود، زيرا ما به راحتي امروز مي توانيم، دست دشمنان انقلاب را در اين جريانات ببينيم.
خطيب جمعه گرگان با اشاره به بخش ديگري از سخنان رهبر معظم انقلاب در ديدار روز گذشته نمايندگان خبرگان با معظم له، افزود: ايشان شرايط منطقه را كه همگان كم و بيش از آن مطلع هستيد را مطرح كردند كه كشورهاي عربي و اسلامي از شمال آفريقا تا خاورميانه همه مردمشان براي مبارزه با ظلم و استبداد قيام كردند و ايشان يادآوري نمودند كه ايران در اين شرايط يك الگو مناسب براي كشورهاي منطقه مي تواند باشد و آنچه در كشور ما اعم از پيروزي انقلاب، تشكيل انقلاب، ماندگاري آن و پيشرفت هاي ايران در همه زمينه ها اتفاق مي افتد، مي تواند براي مردم اين كشورها الگو باشد و موجب دلگرمي آنان شود.
وي اظهار داشت: تمام سعي و تلاش آمريكا و غرب بر اين است كه نگذارند ايران براي اين كشورهاي منطقه و خاورميانه يك الگو باشد و با توجه به موجي كه به حركت در آمده، آنها نمي توانند سوار بر اين موج شوند، اما سعي دارند عليه ايران سمپاشي كنند و ضعف هاي ايران را بزرگ جلوه دهند و اين موج را به سمت خود هدايت كنند.
نورمفيدي در ادامه به نشست هاي اخير نمايندگان خبرگان اشاره كرد و گفت: در يكي از اين نشستها يكي از ائمه كشور، گفت كه، توطئه ها، فتنه ها، تهمت ها و افتراها و غيبتهاي اخير از فتنه 88 بدتر است كه اگر ادامه يابد، معلوم نيست، به كجا منتهي خواهد شد.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به جلسه روزهاي سه شنبه و چهارشنبه نمايندگان مردم در مجلس خبرگان رهبري افزود: اين جلسه به منظور انتخاب هيئت رئيسه و انتخاب رئيس خبرگان تشكيل شد كه قبل از اين جلسه، جوي در كشور به وجود آمده بود كه يك رقابتي بر سر رياست خبرگان به وجود خواهد آمد و بعضي ها نيز فضا را تاريكتر كرده بودند كه براي اين انتخابات يك اختلاف، تضاد و درگيري بين 2 شخصيت روحاني بزرگوار و ارزشمند و ارزنده كشور يعني آيت الله هاشمي رفسنجاني و آيت الله مهدوي كني، ايجاد خواهد شد.
آيت الله نورمفيدي اظهار داشت: اين ديدگاه ها نه تنها در داخل بود، بلكه دشمنان در خارج كشور و به خصوص رسانه هاي غربي و بيگانگان به اين مساله دامن زده بودند، اما در 2 روز نشست اعضاي خبرگان رهبري نه تنها اين فضاها ايجاد نشد، بلكه جوي بسيار بسيار، دوستانه و صميمانه برقرار بود و آيت الله هاشمي رفسنجاني كه از شخصيت هاي سابقه دار و ريشه دار در بين روحانيت بوده و است كه در اين مدت چه تهمت ها، حرفهائي به ايشان نسبت داده شد كه مسببين اين جريان بايد خود پاسخگو باشند، با بزرگواري خودش براي اين كه دست رد به اين جوسازي عليه كشور و نظام و شخصيت ها بزنند، با توجه به حضور آيت الله مهدوي كني، از نامزدي رياست خبرگان انصراف داد.
به گفته آيت الله نورمفيدي، آيت الله هاشمي رفسنجاني در اين نشست اعلام كرد كه من در دوره قبلي هم به آيت الله مهدوي كني پيشنهاد رياست خبرگان رهبري را نمودم، اما وي نپذيرفت واز سوي ديگر آيت الله مهدوي كني پس از انتخاب شدن اعلام كرد كه آيت الله هاشمي رفسنجاني اين پست را به من تفويض و واگذار نمود.
وي تاكيد كرد: آيت الله مهدوي كني در آن اجلاس از اين كار كريمانه آيت الله هاشمي رفسنجاني نيز تشكر كرد و رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز روز گذشته اين كار آيت الله هاشمي رفسنجاني را ستودند.
خطيب جمعه گرگان اظهار داشت: اين كار دو شخصيت ارزشمند كشور (آيت الله مهدوي كني و آيت الله هاشمي رفسنجاني) كه دلسوز و وابسته به اين نظام و انقلاب هستند، آب سردي بر آتش دشمن كه افروخته بود، ريختند و تمام توطئه ها و دسيسه هاي آنان نيز خنثي شد.
آيت الله نورمفيدي در ادامه به فرا رسيدن 8 ربيع الثاني سالروز ولادت امام حسن عسگري (ع) و 10 ربيع الثاني سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (ع) اشاره كرد و اين ايام را به محضر ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري، مسلمين جهان و مردم كشور، تبريك و تسليت گفت.
وي همچنين به سالروز بزرگداشت شهدا و همچنين سالروز تشكيل بنياد شهيد به دستور حضرت امام (ره) اشاره كرد و گفت: به فرموده خدا در آيات قرآني كساني كه در راه خدا كشته مي شوند، مرده نيستند، بلكه در آن دنيا بر سر سفره ميهماني خدا قرار مي گيرند واز اين كار خوشحال هستند و اين بنياد نيز براي رسيدگي به امور خانواده هاي شهدا تشكيل شد و تا امروز به خوبي كار كرده است.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري به فرا رسيدن سالروز رحلت سيد احمد خميني اشاره كرد و گفت: حاج احمد آقا انصافا شخصيت بزرگ بود كه هم در بيان حضرت امام (ره) و هم در بيانات رهبرمعظم انقلاب به اين مساله اشاره شده كه شخصيتي بارز، خدمتگزار و بي هوا و هوس نفساني بود و چه پيش از انقلاب و چه بعد از پيروزي انقلاب در دوران حيات حضرت امام (ره) و بعد از فوت ايشان، همواره پشتيبان نظام، انقلاب، اسلام، كشور و امام (ره) و رهبري بود، بطوري كه امام خميني (ره) وي را از عزيز ترين افراد نزد خود معرفي مي كرد.
خطيب جمعه گرگان در خطبه اول با اشاره به خطبه 108 نهج البلاغه از سخنان گوهر بار امام علي (ره) گفت: كساني كه در اين دنيا به قيامت و حيات پس از مرگ آشنا نيستند، ترك دنيا برايشان بسيار سخت است و دنبال مال اين دنيا بوده و پذيرش آن دنيا برايشان دردآور و مشكل خواهد بود.
وي در پايان خود و ديگران را به تقواي الهي دعوت كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2711.html )