عنوان خبر:125 پایگاه امداد و نجات در گلستان فعال می شود
شنبه 21 اسفند 1389 - 22:49:58


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت:
125 پایگاه امداد و نجات و راهنمایی مسافران نورزی در ایام عید در استان فعال می شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان ، مجتبی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این پایگاه ها در طول محورهای مواصلاتی و ورودی شهرها مستقر هستند تا پاسخگوی نیازهای مسافران نورزی استان شوند.
وی اظهار داشت: از این تعداد پایگاهها، 28 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات بین شهری، 28 پست راهنمایی مسافران نوروزی، 69 پایگاه مشارکتهای مردمی است.
وی خاطرنشان کرد: این پایگاهها از 26 اسفندماه سالجاری تا 15 فروردین سال بعد همزمان با سراسر کشور به مسافران خدمات می دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از مشارکت هفت هزار و 500 نفر از داوطلبان، امددگران و جوانان در طرح امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی در استان خبر داد.
اکبری افزود: از این تعداد دو هزار و 300 نفر در طرح امداد و نجات نوروزی، دو هزار و 500 نفر در طرح راهنمایی مسافران و دو هزار و 700 نفر در طرح جلب مشارکتهای مردم با این جمعیت همکاری می کنند.
وی عنوان کرد: این تعداد نسبت به سال قبل رشد 30 درصدی برخوردار است.
وی از تجهیز 70 دستگاه خودرو امداد و نجات در طرح نوروزی خبر داد و گفت: در ایام نوروز تمامی پایگاههای این جمعیت به خودروی آمبولانس و خودرو کمک دار مجهز خواهند شد.
وی یادآورشد: در هر پایگاه چهار نفر امدادگر نیز به مسافران خدمات می دهند و از سه تا شش فروردین، بالگرد امداد هوایی جمعیت هلال احمر کشور در استان مستقر می شود.
اکبری اظهار داشت: این جمعیت در سال قبل رتبه اول کشور در طرح امداد و نجات جاده ای را کسب کرده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2721.html )