عنوان خبر:هلاکت 5 صهیونیست بدست گروه عماد مغنیه
شنبه 21 اسفند 1389 - 22:52:15


گروه شهید عماد مغنیه وابسته به گردان‌های شهدای الاقصی مسئولیت اجرای عملیات در شهرک صهیونیستی "ایتمار" را که به هلاکت 5 صهیونیست منجر شد، بر عهده گرفت.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از رجانيوز، "گروه شهید عماد مغنیه"، وابسته به گردان‌های الاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز یکی از مبارزان گردان‌های شهدای الاقصی (گروه شهید عماد مغنیه) موفق شد به منزل یکی از شهرک‌نشینیان حمله برده و تمامی افراد داخل آن را به هلاکت برساند.
در این بیانیه آمده است: این مبارز توانست همه پنج نفری را که در داخل منزل بودند به هلاکت برساند و نیروهای رژیم صهیونیستی این عملیات را تایید کردند و این مبارز نیز به سلامت به پایگاه خود بازگشته است.
گروه مغنیه این عملیات را پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه و کرانه باختری دانست و اعلام کرد "اسلحه ما همواره اشغالگران صهیونیست را نشانه خواهد رفت."
از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز نابلس را تحت محاصره درآورده و شروع به بازرسی خانه‌ به خانه برای پیدا کردن مجری این عملیات کرده است و در این میان منزل دو خانواده شهید "صلاح محمد قواریق " و "محمد فیصل قواریق " را که سال گذشته به دست شهرک‌نشینیان به شهادت رسیدند، مورد بازرسی قرار دادند.
بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست تا کنون 20 شهروند از اهالی روستای "عورتا " در نزدیکی شهرک صهیونیستی "ایتمار " را بازداشت کرده‌اند.
این در حالی است که "بنیامین نتانیاهو " نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات آن را "تجاوز تروریستی" خواند و عاملان آن را تهدید به مجازات کرد.
نتانیاهو همچنین از تشکیلات خودگردان خواست تا برای بازداشت مجری این عملیات هماهنگی و همکاری لازم با رژیم صهیونیستی را به‌عمل آورد.
العالم نیز خبر داد که درپی هلاکت 5 شهرک نشین صهیونیست در نابلس، رژیم اشغالگر از بامداد امروز این شهر را کاملا با نیروهای نظامی خود محاصره کرده است.
چند روز پیش شهرک نشینان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان این رژیم به شهروندان فلسطینی در نابلس، الخلیل و چند شهر دیگر، حمله کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2722.html )