عنوان خبر:آیت‌الله صافی گلپایگانی: مومن‌تر و دلسوزتر از آقای خامنه‌ای کسی را نداریم
جمعه 19 شهريور 1389 - 20:35:09


به نقل از پایگاه خبری حوزه علمیه خراسان رضوی، اخیرا آیت‌الله‌ العظمی صافی گلپایگانی در ملاقات با آیت‌الله مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و اعضای جامعه روحانیت و برخی از مسئولان کشور درباره لزوم حمایت از رهبر معظم انقلاب گفته است:

«در نظامی که آقای خامنه‌ای هست چه کسی را سراغ دارید که از ایشان مومن‌تر و دلسوزتر باشد؟ ما نظرمان همین است و شماها هم باید تقویت کنید.



بنده در تمام ملاقات‌های خصوصی با مسئولین و ائمه جمعه سفارش می‌کنم که تقویت آقای خامنه‌ای تقویت نظام و انقلاب است، خدا را شکر کنید که ایشان در تمام مسائل و تمام خطرات پیشقدم بوده‌اند و واقعا ناخدای خوبی است در این دریای طوفان زده. مخصوصا بعد از انتخابات که با درایت خاص، همه قشرها را در صحنه نگه داشتند.

شما خیال نکنید اگر ما اعتراض داریم، مخالف روند نظام و انقلاب هستیم، نه بلکه از روی دلسوزی برای نظام و تقویت رهبری حرف می‌زنیم و در تمام مراحل، پشتیبان هستیم.


ما چه حکومتی را بپذیریم که در رأس آن مثل آقای خامنه‌ای را پیدا کنیم؟ کی بهتر از ایشان که با تمام وجود مقابل دنیای زورگو و بی‌منطق ایستاده است و دنیا هم از ایشان حساب می‌برد و ما باید او را کمک کنیم».



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-275.html )