عنوان خبر:خیانت 6 کشور عربی به شیعیان بحرین
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 22:49:09


مقام های رسمی بحرین اعلام آمادگی 6 کشور عربی در پاسخ به درخواست حکومت بحرین برای اعزام نیرو به این کشور را تأیید کردند.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از برنا،  کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای سرکوب قیام مردمی شیعیان بحرین به کمک خاندان آل خلیفه آمدند.
6 کشور عربی حاشیه خلیج فارس برای اعزام نیروهای نظامی خود به بحرین به منظور مشارکت در سرکوب تظاهرات ضد دولتی مردم در این کشور اعلام آمادگی کردند.
روزنامه بحرینی الایام که مواضع نزدیکی به خاندان پادشاهی این کشور دارد و از حامیان خاندان آل خلیفه به شمار می رود، در گزارش امروز خود از اعزام نیروهای عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگر حاشیه خلیج فارس برای سرکوب تظاهرات اعتراض آمیز مردم این کشور پرده برداشت.
در همین رابطه نبیل الاحمر، مشاور پادشاه بحرین نیز درخواست خاندان آل خلیفه از دولت های عربی برای اعزام نیرو به منامه را تأیید کرد.
همچین به گفته وزیر سابق اطلاعات بحرین نیروهای شورای همکاری خلیج (فارس) در حال حاضر در بحرین مستقر شده اند.
گفتنی است خبر اعزام نظامیان کشورهای عربی به بحرین در حالی منتشر می شود که ولیعهد این کشور امروز (دوشنبه) بار دیگر با حضور در تلویزیون دولتی این کشور سعی کرد مخالفان را آرام کند.
لازم به ذکر است روز گذشته پس از آن که مخالفان  از میدان اصلی منامه به سمت بندر تجاری این شهر حرکت کردند، نیروهای امنیتی با شلیک مستقیم به سمت آنها از فاصله بسیار نزدیک صدها نفر را روانه بیمارستان کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2801.html )