عنوان خبر:نقش ويژه آموزش و پرورش در مديريت آيين‌هاي چهارشنبه آخر سال
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 22:54:27


معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان گنبدكاووس گفت:
نقش آموزش و پرورش در مديريت آيين‌هاي چهارشنبه آخر سال ويژه است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاري فارس، محمدتقي قزلسفلي پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش كه در فرمانداري برگزار شد بر اتخاذ تدابير و اطلاع‌رساني ويژه آموزش و پرورش براي كاهش حوادث احتمالي چهارشنبه آخر سال تاكيد كرد.
وي با اشاره به همزماني وفات حضرت معصومه (س) با چهارشنبه آخر سال بر پاسداشت حرمت اين روز حزن‌انگيز تاكيد كرد و خواستار مساعدت مردم در مديريت چهارشنبه آخر سال بر طبق موازين اسلامي شد.
معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان گنبدكاووس بر اطلاع‌رساني امامان جماعت مساجد، جرايد و خبرگزاري‌ها در خصوص تبعات منفي چهارشنبه آخر سال تاكيد كرد و گفت: مسئولان شهرستان با تفريح مردم با رعايت قانون مخالف نيستند بلكه با سنت‌هاي غلط كه در فرهنگ ايران اسلامي جايي ندارد مخالف هستند.
قزلسفلي از اختصاص 200 اتاق توسط آموزش و پرورش براي اسكان مسافران نوروزي خبر داد و بر اطلاع‌رساني به مسافران نوروزي در راهنمايي آنها به مراكز اسكان تاكيد كرد.
وي گفت: همه دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد تسهيلات دائمي سفر ميزبان مسافران نوروزي هستند.
معاون سياسي اجتماعي فرمانداري شهرستان گنبدكاووس ضمن ضرورت توزيع بسته‌هاي فرهنگي و استقبال خوب از مسافران نوروزي بر پاكسازي و نظافت اماكن عمومي و حاشيه جاده‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي در سطح شهر و روستا تاكيد كرد.
قزلسفلي گفت: بهترين زمان براي اطلاع‌رساني خدمات نظام جمهوري اسلامي ايران ايام عيد است كه دستگاه‌هاي متولي مي‌توانند ضمن معرفي شهرستان نسبت به نصب بنرهايي به تشريح خدمات نظام اسلامي و دولت اسلامي بپردازند.
مدير آموزش و پرورش گنبدكاووس نيز در اين جلسه گزارشي از فعاليتهاي يك ساله شوراي آموزش و پرورش ارائه كرد از كسب مقام اول شوراي آموزش و پرورش گنبدكاووس در سه سال متوالي خبر داد.
نبي‌الله آخوندي گفت: ستاد اسكان با مسئوليت آموزش و پرورش دو سال متوالي مقام نخست را كسب كرده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2802.html )