عنوان خبر:تورهای ارزان موجب افزایش گردشگران گلستان می شود
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 23:31:47


مدیرکل فرودگاههای گلستان گفت:
ایجاد تورهای ارزان قیمت موجب افزایش ورود گردشگر به استان می شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر در گرگان، محمد علی ملکیان عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی و بررسی مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی استان، به اهمیت توسعه گردشگری استان و درآمدزایی این صنعت اشاره کرد.

وی اظهار داشت: ایجاد تورهای ارزان قیمت از استان‌های همجوار و ادغام تورهای شیعیان از کشورهای عربستان، بحرین و کویت و هماهنگی با استان خراسان برای ورود این تورها به این استان و سپس پرواز از فرودگاه استان، از راهکارهای افزایش ورود گردشگر و درآمدزایی تورهای استان است.

وی افزود: پروازهای چارتر دفاتر خدمات مسافرتی استان با فرودگاه استان هماهنگ باشند.

کارشناس بازرگانی استان گلستان نیز در این نشست توجه به صادرات فنی و مهندسی را به عنوان یکی از شاخص‌های صادرات غیرنفتی ضروری برشمرد.

محمد حسن زاده گفت: یکی از آیتم‌های صادرات غیرنفتی، بخش توریست و گردشگر است که باید با برنامه‌ریزی لازم و برگزاری دوره‌ها و همایش‌های آموزشی، خدمات فنی و مهندسی را معرفی کرده و با ایجاد زیرساخت‌های لازم، گردشگران را جذب کنیم.

وی در پذیرا بودن هیئت‌های خارجی دراستان در کنار اعزام هیئت‌های تجاری به خارج از کشور تاکید داشت و افزود: ورود گروه‌ها و هیئت‌های تجاری و بازرگانی به استان گلستان فرصت مغتنمی برای تورهای گردشگری است.

در پایان این جلسه مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی استان مطرح و بررسی شد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2809.html )