عنوان خبر:200 کلاس برای اسکان مسافران گنبد مهیا شد
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 23:39:54


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس گفت:
200 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی شهرستان در نظر گرفته شده است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر در گرگان، محمدتقی قزلسفلی عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در فرمانداری برگزار شد، بر اطلاع رسانی به مسافران نوروزی در راهنمایی آنها به مراکز اسکان تاکید کرد.

وی گفت: همه دستگاههای اجرایی عضو ستاد تسهیلات دائمی سفر میزبان مسافران نوروزی هستند.
وی ضمن ضرورت توزیع بسته های فرهنگی و استقبال خوب از مسافران نوروزی بر پاکسازی و نظافت اماکن عمومی و حاشیه جاده ها و سرویس های بهداشتی در سطح شهر و روستا تاکید کرد و گفت : بهترین زمان برای اطلاع رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران ایام عید است که دستگاههای متولی می توانند ضمن معرفی شهرستان نسبت به نصب بنر هایی به تشریح خدمات نظام اسلامی و دولت اسلامی بپردازند..
قزلسفلی بر اتخاذ تدابیر و اطلاع رسانی ویژه آموزش و پرورش برای کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال تاکید کرد.
وی با اشاره به همزمانی وفات حضرت معصومه (س) با چهارشنبه آخر سال بر پاسداشت حرمت این روز حزن انگیز تاکید کرد و خواستار مساعدت مردم در مدیریت چهارشنبه آخر سال بر طبق موازین اسلامی شد.
وی در ادامه بر اطلاع رسانی امامان جماعت مساجد ، جراید و خبرگزاریها در خصوص تبعات منفی چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و گفت: مسئولان شهرستان با تفریح مردم با رعایت قانون مخالف نیستند بلکه با سنتهای غلط که در فرهنگ ایران اسلامی جایی ندارد مخالف هستند.

آخوندی مدیر آموزش و پرورش گنبد کاووس نیز در این جلسه گزارشی از فعالیتهای یک ساله شورای آموزش و پرورش ارائه کرد از کسب مقام اول شورای آموزش و پرورش گنبد در سه سال متوالی خبر داد و گفت: ستاد اسکان با مسئولیت آموزش و پرورش دو سال متوالی مقام نخست را کسب کرده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2816.html )