عنوان خبر:8 میلیون پرونده الکترونیکی در گلستان مدیریت می شود
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 23:39:55


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت:
برای اولین بار هشت میلیون پرونده الکترونیکی کشور در استان مدیریت می شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر در گرگان، علی اکبر سوخته سرایی عصر دوشنبه در ششمین کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان افزود: امروز جهاد علمی یک وظیفه بزرگ مراکز پژوهشی و دانشگاهی است.

وی تصریح کرد: تولید دانش اگر محدود و محصور شود دیگر قدرت اول و برتر نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: شناسایی، اطلاعات دقیق و زحمت و تلاش رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس با دست خالی و امکانات محدود و ناچیز شیرینی الگوی امروز همه نخبگان و دانش مداران است.
وی با بیان اینکه امروز ذخایر انسانی کشورمان بالاترین ذخایر کشور است، اظهار داشت: نقشه علمی کشور آماده است و با اولویت بندی موضوعات استان گلستان برترین ارتباط را با معاونت علمی رئیس جمهور دارد و برای تقویت مراکز رشد، تحقیقات سلولهای بنیادی، کمک های خوبی شده است.
سوخته سرایی ادامه داد: در بخش گیاهان دارویی استان اقدمات موثری انجام شده است که باید تعاونی های دانش بنیاد را به فعالیت در این حوزه دعوت کرد.
وی اضافه کرد: در سال جاری در بخش فن آوری ارتباطات اقدمات خوبی صورت گرفته و با معاونت علمی و فن آوری رئیس جمهوری رایزنیهای موثری انجام شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تصریح کرد: رشد و گسترش حوزه IT بویژه ای سی تی روستایی باعث رشد سایر بخش های علمی و تحقیقاتی کشور می شود.
وی با اشاره به اهمیت تعیین اولویتهای برنامه پنجم توسعه تاکید کرد: مدیران باید توضیح دهند که بودجه های پژوهشی را چگونه هزینه کرده اند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2817.html )