عنوان خبر:پيروزی تيم بسكتبال شهرداري گرگان در برابر هيات بسكتبال شهركرد
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 23:40:02


در هفته بيست و يكم رقابتهاي ليگ برتر بسكتبال باشگاههاي كشور تيم بسكتبال شهرداري گرگان در برابر تيم هيات بسكتبال شهركرد با نتيجه 71 بر 56 به برتري رسيد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از ايرنا، در اين ديدار كه عصر امروز در سالن ورزشي امام خميني (ره)‌ مجموعه ورزشي آزادي گرگان به قضاوت 'حسن نيكخواه' به عنوان سرداور به همراه 'كوروش بخشي عرب' و 'محمدرضا صالحيان' به ترتيب به عنوان داور اول و دوم با نظارت 'مهدي مكري' برگزار شد، تيم شهرداري به اين برتري دست يافت.
در اين بازي تيم بسكتبال شهرداري در كوارترهاي اول، دوم و سوم به ترتيب با نتايج 20 بر 14، 20 بر 16 و 20 بر 15 حريف خود را شكست داد و دو تيم در كوارتر چهارم به نتيجه تساوي 11 بر 11 رسيدند.
در اين بازي 'اسدالله كبير' سرمربي تيم بسكتبال شهرداري گرگان ياران خود را با تركيب اوليه ايان يانگ،‌ حامد حسين زاده، آرمين صادقي، نيما بخشي و ساموئل هاسكين به ميدان فرستاد.
در آن سوي ميدان ياران تيم هيئت بسكتبال شهركرد به سرمربيگري 'دژان كركلوويچ' با تركيب اوليه آرمان الله ورديان، علي جمشيدي، مبين دهقانيان، دوسان ويجويچ و دواينه شاكلفورد به ميدان آمدند.
در اين بازي 'ساموئل هاسكين' از تيم بسكتبال شهرداري گرگان با كسب 31 امتياز، 10 ريباند، 2 پاس منجر به گل بهترين بازيكن ميدان و تيم خود بود.
همچنين 'ايان يانگ' از تيم شهرداري گرگان و 'دواينه شاكلفورد' از تيم هيئت بسكتبال شهركرد با كسب 15 امتياز بهترين بازيكنان تيمهاي خود بودند.
تيم بسكتبال شهرداري گرگان هم اكنون با كسب 26 امتياز از 19 بازي با 7 برد و 12 باخت در رده هشتم قرار دارد و روز پنجشنبه در گرگان ميزبان تيم 'ب آ شيراز' خواهد بود.
تيم شهركرد نيز با انجام 21 بازي، داراي 5 برد و 16 باخت در رده نهم قرار دارد و روز پنجشنبه در شهركرد ميزبان تيم توزين الكتريك كاشان مي باشد.
تيم بسكتبال شهرداري گرگان 2 بازي عقب افتاده دارد كه طبق برنامه هشتم فروردين ماه سال 1390 در گرگان ميزبان تيم مهرام تهران خواهد بود، اما زمان برگزاري ديدار اين تيم با ذوب آهن اصفهان در گرگان هنوز از سوي سازمان ليگ فدراسيون بسكتبال اعلام نشده است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2818.html )