عنوان خبر:اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 23:40:16


قهرمانی بندرترکمن در رقابتهای والیبال نوجوانان و جوانان، برتری تیم فوتبال صنایع اتکا، برگزاری لیگ دارت بانوان از جمله اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر در گرگان، تیم هیئت والیبال بندرترکمن، عنوان قهرمانی لیگ والیبال نوجوانان و جوانان استان گلستان را به خود اختصاص داد.

در دیدار نهائی هیئت والیبال بندرترکمن با نتیجه 3 بر 2 در برابر حریف خود بیمه نوین گرگان به برتری دست یافت و به عنوان قهرمانی رسید.

در دیدار رده بندی نیز تیم شورای شهر مراوه تپه در سه گیم متوالی برابر تیم ستارگان جاوید آق قلا به برتری رسید و مقام سوم را از آن خود کرد.
این رقابت ها که با حضور 12 تیم در سه گروه 4 تیمی در مرحله مقدماتی در شهرهای مختلف برگزار شد، همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابتها به تیم ستارگان جاوید آق قلا اهداء شد.
تیم فوتبال صنایع اتکا گرگان در برابر فولاد نطنز اصفهان به برتری رسید
در هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور در گروه الف تیم فوتبال صنایع اتکا گرگان با نتیجه 3 بر 1 مقابل تیم فولاد نظنز اصفهان به پیروزی دست یافت.


این مسابقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور یک هزار تماشاچی برگزار شد که معین نظام اسلامی در دقایق 50 و 63 و مجتبی نوروزی در دقیقه 17 برای اتکا گلزنی کردند و تک گل تیم فولاد نطنز در دقیقه 83 توسط روح الله بیگدلی به ثمر رسید.
تیم فوتبال صنایع اتکا گرگان در پایان هفته بیستم با انجام 19 بازی دارای 5 برد،‌ 6 مساوی و 8 باخت می باشد و با یک بازی کمتر با کسب 21 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و در هفته بیست و یکم این رقابتها 26 اسفند در یاسوج میهمان تیم شهرداری این شهر است.
اولین دوره لیگ دارت بانوان گلستان


دور برگشت اولین دوره لیگ دارت بانوان گلستان با حضور هشت تیم از شهرستانهای مینودشت، گنبد، علی آباد، گرگان و بندرگز در دو مرحله رفت و برگشت برگزار شد.
فنی مهندسی کهندژ علی آباد، جرجانی گرگان، شهید واثق گنبد، هیئت دارت مینودشت به عنوان تیمهیا برتر معرفی شدند.

مسابقات شطرنج زیر 20 سال پسران استان
مسابقات شطرنج قهرمانی پسران زیر 20 سال استان گلستان با 19 نفر شرکت کننده در گرگان به میزبانی هیئت شطرنج استان برگزار شد.
امیرحسین جلال با کسب 5 امتیاز اول، سینا دباغ با کسب 4/5 امتیاز دوم و ابراهیم وارسته با کسب 5.4 امتیاز سوم شدند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2820.html )