عنوان خبر:تامين نیازهای اسکان موقت مسافران در بوستانهای گلستان
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 23:40:33


معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت:
نیازهای اولیه اسکان موقت مسافران در بوستان های تفریحی و توریستی شهر باید در اولویت کار شهرداری ها قرار داشته باشد و تامین شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر در گرگان، عبدالرضا دادبود عصر دوشنبه در جلسه شورای پسماند شهرداری های استان گفت: نظافت و پاکیزگی محیط های شهری را امری ضروری و شهرداران را در خط مقدم ارائه خدمات به مسافران نوروزی دانست.

وی همچنین ضمن تشریح سیاست های کلی سازمان همیاری شهرداریها و نیز سازمان مدیریت پسماند استان گلستان، برلزوم ارائه خدمات بهتر این سازمان ها به شهرداری های این استان تاکید کرد.

شهردار گنبدکاووس که به عنوان بازرس سازمان همیاری شهرداریهای گلستان طی دو سال گذشته مشغول بکار بوده است نیز در این جلسه ضمن تشریح اهداف برگزاری این گردهمایی، گزارشی از عملکرد این سازمان درسال مالی 88 ارائه داد و گفت: با حمایت های استاندار و معاون عمرانی ایشان و تلاش های اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، درآمدهای این سازمان رو به رشد بوده است.


سید منصور باقری افزود: با رویکردهای جدید سازمان درسال آینده شاهد افزایش درآمدها و ارائه خدمات بهتر به شهرداری های استان گلستان خواهیم بود.
در این جلسه همچنین ضمن بررسی و تصویب لوایح مربوط به برنامه و بودجه سازمان های همیاری شهرداری ها و مدیریت پسماند استان گلستان، اعضای این دوسازمان ضمن قدردانی ازتلاش های بازرس خود، با اکثریت آرا مجدد سیدمصنور باقری، شهردار گنبدکاووس، را به مدت دوسال دیگر بعنوان بازرس سازمان همیاری شهرداری ها و سازمان مدیریت پسماند گلستان انتخاب کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2824.html )