عنوان خبر:اجرای طرح ملی "داناب" در 25 هزار کلاس گلستان
دوشنبه 23 اسفند 1389 - 23:40:47


مدیرعامل آب منطقه ای گلستان گفت:
طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) با حضور 75 هزار دانش آموز مقطع راهنمایی در 25 هزار کلاس آموزشی برگزار می شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر در گرگان، ایرج حیدریان عصر دوشنبه در جلسه توجیهی این طرح افزود: همراهی جدی و صمیمانه جناب آقای مهندس قناعت استاندار محترم گلستان در اجرای این طرح راهگشا و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: حمایت‌های همه جانبه استاندار در اجرای طرح داناب نشانه اشرافیت و نگاه عالمانه ایشان به مقوله منابع آب و نقش آن در توسعه استان است.
وی با بیان اینکه استاندار گلستان کم آبی را مهم‌ترین معضل استان می‌داند، افزود: تاکیدات چندین باره جناب مهندس قناعت در زمینه ضرورت مدیریت منابع آب و نگاه دقیق ایشان به این مقوله فرصت و ظرفیت مناسبی برای اجرای پروژه‌های بزرگ در صنعت آب است.
حیدریان با اشاره به اجرایی شدن طرح داناب در استان گلستان، خاطرنشان کرد: این طرح نقشه راه و راهکار اصلی در فرهنگسازی و مدیریت بهینه منابع آب است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی استان بویژه استانداری، سازمان آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز گلستان، یادآور شد: دستیابی به اهداف بلند طرح ملی دانش ‌‌آموزی نجات آب (داناب) نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی مردم فهیم گلستان است.
حیدریان افزود: شرکت آب منطقه‌ای گلستان با تمام توان در جهت اجرایی شدن برنامه‌های طرح داناب فعالیت می‌کند و اجرای صحیح این طرح را، در ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی مسائل مرتبط با آب را موثر می‌داند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2826.html )