عنوان خبر:خوشحالی‌ آمریکایی‌ها از وقوع سونامی در ژاپن! + عکس
چهارشنبه 25 اسفند 1389 - 22:27:57


کاربران آمریکایی پس از انتشار خبر زلزله اخیر در ژاپن، با انتشار پیام‌هایی همچون "این بلایی بود که به تلافی پیرل‌هاربر به سرتان آمد" و "سونامی؛ آن‌ها را از بین ببر!" شادمانی خود را از کشته‌شدن هزاران شهروند ژاپنی ابراز کردند.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از رجانيوز، در حالی که فاجعه زلزله و سونامی اخیر ژاپن مردم سراسر جهان را متاثر کرده است، عکس‌العمل غیرقابل درک و غیراخلاقی آمریکایی‌ها به این فاجعه انسانی موجب اعتراض و شگفتی کاربران شبکه‌های اجتماعی اینترنت شده است.
بر اساس این گزارش، بررسی انجمن‌های گفت‌وگو و شبکه‌های اجتماعی آمریکایی نشان می‌دهد که بسیاری از مردم این کشور نه تنها از زلزله 8.9 ریشتری ژاپن که موجب کشته شدن بیش از 10 هزار نفر از مردم این کشور شد، متاثر نشده‌اند بلکه نسبت به کشته شدن هزاران نفر از زنان و کودکان ژاپنی ابراز خوشحالی می‌کنند.
بر این اساس، کاربران آمریکایی بلافاصله پس از انتشار خبر زلزله اخیر این کشور با انتشار پیام‌هایی همچون " این بلایی بود که به تلافی پیرل‌هاربر به سرتان آمد" و "پیرل هاربر را به یاد می‌آورید؟ سونامی آن‌ها را از بین ببر!" خطاب به مردم ژاپن، شادمانی خود را از کشته شدن هزاران شهروند ژاپنی ابراز کردند.

کاربران آمریکایی با فحاشی و استفاده از عبارات رکیک علیه مردم ژاپن، به خاطر کشته شدن هزاران ژاپنی خوشحالی می‌کنند.


ماجرای پیرل‌هاربر به هفتم دسامبر سال 1941 و جنگ‌جهانی دوم برمی‌گردد که دولت وقت ژاپن برای از میان برداشتن تهدید ناوگان آمریکا در اقیانوس آرام به پایگاه ناوگان آمریکا در پیرل هاربر حمله کرده بود. 
اگرچه آمریکایی‌ها بلافاصله دو بمب اتمی را به فاصله ۳ روز بر روی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی انداختند و بیش از 220 هزار نفر از ژاپنی‌ها را که اغلب آن‌ها شهروندان غیرنظامی بودند کشتند، اما ظاهرا حتی استفاده از بمب اتم علیه شهروندان غیرنظامی ژاپنی و کشتار گسترده آن‌ها نیز آمریکایی‌ها را راضی نکرده است. و آن‌ها با انتشار پیام‌هایی که در بسیاری از موارد حاوی فحاشی و استفاده از عبارات رکیک علیه مردم ژاپن است، با کشته شدن هزاران ژاپنی به پایکوبی می‌پردازند.
به هر حال، پیام‌های منتشر شده از سوی آمریکایی‌ها، بیش از هر چیز نشان دهنده سقوط اخلاقی جامعه آمریکا و عقده‌گشایی مردم کشوری است که نظامیانش سال‌هاست در عراق و افغانستان مشغول کشتار زنان و کودکان هستند.
بیش از نیمی از قربانیان حمله اتمی آمریکا به ژاپن، بلافاصله هنگام بمباران کشته شدند و بقیه تا پایان سال ۱۹۴۵ بر اثر اثرات مخرب تشعشعات رادیواکتیو جان خود را از دست دادند.
بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی تا به امروز تنها موارد استفادهٔ جنگی از سلاح هسته‌ای در جهان است.
بسیاری از کارشناسان معتقدند، خوی استعماری و سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکایی‌ها که تمدن خود را بر پایه قتل عام و کشتار میلیون‌ها سرخپوست بنا کردند، در کنار مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کنونی این کشور از جمله دلایل رفتارهای غیر اخلاقی شهروندان این کشور است.
آمریکا110 تا 115 پایگاه نظامی در کشورهای مختلف جهان دارد و برای برهم زدن نظم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جهان تلاش می‌کند.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2870.html )