عنوان خبر:هفته پاياني رقابتهاي ليگ برنر كبدي فردا در گرگان برگزار مي شود
چهارشنبه 25 اسفند 1389 - 22:28:17


هفته دهم و پاياني رقابت هاي ليگ برتر كبدي باشگاه هاي كشور، روز پنجشنبه در گرگان برگزار مي شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از ايرنا، فردا (پنجشنبه) دو ديدار حساس با حضور نمايندگان گلستان، سيستان و بلوچستان و اصفهان برگزار خواهد شد و قهرمان اين فصل رقابتها مشخص مي شود.
برهمين اساس تيمهاي 'ايثار محمدآباد گرگان' و 'راه و ترابري گلستان' به ترتيب به مصاف تيمهاي 'نوسعه منابع آب و خاك سيستان و بلوچستان' و 'راه و ترابري اصفهان' خواهند رفت.
براساس اعلام فدراسيون كبدي، به لحاظ حساسيت بالاي اين رقابتها براي مشخص شدن تيم هاي اول تا سوم، اين دو ديدار به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
اين رقابتها ساعت 10 صبح در سالن امام خميني (ره)‌ مجموعه ورزشي آزادي گرگان بر روي دو تاتامي (تشك) برگزار خواهد شد و نيز به صورت زنده از شبكه سوم سيما پخش مي شود.
در جدول رده بندي اين رقابتها تيم 'راه و ترابري گلستان' از 9 بازي خود، داراي 7 برد، 2 باخت است و با كسب 14 امتياز در صدر قرار دارد.
همچنين تيم 'توسعه منابع آب و خاك سيستان و بلوچستان' با همين تعداد بازي و همين تعداد برد و باخت و به علت تفاضل كمتر با 14 امتياز در رده دوم قرار دارد.
در جدول رده بندي، تيمهاي 'راه و ترابري اصفهان' و 'ايثار محمدآباد گرگان' با كسب 12 و 8 امتياز در مكان هاي سوم و چهارم قرار گرفته اند و تيمهاي 'دهياران تالش' و 'نقده آذربايجان غربي' نيز با 4 و 2 امتياز مكان هاي پنجم و ششم را به خود اختصاص داده اند.
همچنين در يك ديدار ديگر تيم 'دهياران تالش' در تالش ميزبان تيم 'نقده آذربايجان غربي'‌خواهد بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2873.html )