عنوان خبر:سخنان سردار فضلي را با بي‌تقوايي تحريف كردند
چهارشنبه 25 اسفند 1389 - 22:30:10


سردار فضلي به اهانت يكي از حاضرين در جلسه كه مردم حاضر در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) را مشتي اراذل و اوباش خطاب كرده بود، پاسخي محكم و شايسته دادند.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از رجانيوز، اسماعيل احمدي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حاشيه‌سازي‌هاي اخير رسانه‌هاي ضد انقلاب و فرصت طلبي برخي جريانات معيوب و انحرافي گفت: متأسفانه سخنان سردار فضلي در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام(ره) به گونه‌اي كاملا تحريف شده، انتشار يافت.
وي اظهار داشت: حقيقت اين است كه يكي از حاضرين در جلسه ، ناآگاهانه مردمي كه در دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي شعار داده بودند را اراذل و اوباش خواند و سردار فضلي هم كه همواره مدافع ارزش‌هاي انقلاب و ملت بصير ايران بوده است، سريعا پاسخي محكم و شايسته دادند.
وي گفت: سردار فضلي گفتند ما هم از اينكه مراسم رسمي و سخنراني از پيش تعيين شده با شعار بر هم بخورد ناخرسنديم و حتي اگر سخنران لغزش‌هايي داشته باشد كه قابل برخورد و تذكر باشد، جاي آن برخورد و تذكر در يك مراسم بين‌المللي نبوده و اين كار موجهي نيست. اما توهين و اراذل و اوباش خواندن جوانان پرشوري كه بسياري از آنان با پاي پياده از راه‌هاي دور، عاشقانه براي چنين مراسمي خود را مي‌رسانند، بي‌انصافي و ظلم بزرگي است.
اسماعيل احمدي مدير روابط‌ عمومي رياست سازمان بسيج مستضعفين افزود: سردار فضلي حضور ميليون‌ها نفر از مردم عزيز را در مراسم بزرگداشت امام راحل (ره) بي‌نظير و نمازجمعه آن روز را كه به امامت خامنه‌اي(دامت‌بركاته) برگزار گرديد، آبروي تاريخ نام نهادند.
وي با انتقاد شديد از بي‌تقوايي برخي فرصت‌طلبان در تحريف سخنان سردار فضلي، تصريح كرد: در جلسه مذكور، مسئولين ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام راحل(ره) براي آرامش جلسه و جبران حرف‌هاي فرد ناآگاهي كه نسبت‌هاي بدي به مردم داده بود، از جمع حاضر و از سردار فضلي عذرخواهي كردند.
اسماعيل احمدي در توصيف شخصيت سردار فضلي، خاطر نشان كرد: سردار فضلي از چهره‌هاي درخشان و كم‌نظير دفاع مقدس بوده و در ايمان اخلاص و بصيرت جزء نادر‌ترين چهره‌هاي انقلاب به شمار مي‌روند.
اسماعيل احمدي در خصوص انتشار برخي اخبار كذب در رسانه‌هاي وابسته به جريان فتنه و جريان معيوب و انحرافي مبني بر ادعاي مضحك گرايش فرزند سردار فضلي به جريان فتنه گفت: اولا فرزند هر فرد خوبي ممكن است گرايشي داشته باشد و اين ملاك سنجش افراد نيست. ثانيا در اين مورد اساسا چنين ادعايي دروغ است و پسر سردار فضلي كه از فداييان انقلاب است، هنگامي كه ادعاي مضحك رسانه‌هاي ضد انقلاب را شنيد، تنها به لبخندي اكتفا كرد.
مدير روابط‌ عمومي رياست سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تلاش جريان معيوب و انحرافي براي ايجاد شكاف بين دولت و نهادهاي انقلابي، تاكيد كرد: بي شك جريان انحرافي درصدد ايجاد اختلاف و شكاف ميان بسيج و دولتمردان است، در حالي كه توفيقات كم نظير دولت‌هاي نهم و دهم، مرهون برخورداري مديران دولت از فرهنگ و تفكر بسيجي است.
وي همچنين گفت: همواره دغدغه دولت و بسيج، توجه به منويات و مطالبات رهبر معظم انقلاب مي‌باشد، كه اصلي‌ترين مطالبه ايشان نيز حفظ وحدت و انسجام داخلي است و دشمنان وحدت داخلي قطعا همچون گذشته ناكام خواهند بود



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2880.html )