عنوان خبر:عروسکهای بومی و محلی گلستان شناسایی می شود
چهارشنبه 25 اسفند 1389 - 22:30:35

مدیر کانون پرورشی کودک و نوجوان گلستان گفت:
بازی و سرگرمی، عروسکهای بومی و محلی در سال آتی شناسایی می شود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، حسین سمیعی ظهر چهارشنبه در جمع مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری استان گلستان نسبت به برنامه ریزی با رویکرد تربیتی و دینی در تدوین برنامه های سال 90 تاکید کرد.

وی اظهار داشت: هدفمند کردن برنامه های ویژه کودکان ونوجوانان با توجه قابلیتهای موجود در این قشر لازم و ضروری به نظر می رسد.

به گفته وی، تهدیداتی که از سوی برخی دشمنان کج اندیش نسل نو کشور را نشانه گرفته را می توان با توانمند سازی فعالان عرصه فرهنگ، هنر و  ادب و رشد همه جانبه کودکان و نوجوانان خنثی ساخت.
مدیر کانون گلستان همچنین با تاکید بر اهداف کمی و کیفی فعالیتها در کانون خاطرنشان کرد: هماهنگی بین کلیه سطوح و بدنه کانون می تواند مسیر برنامه های تئوری و عملی کانون و کانونیها را  متعالی کند.
سمیعی در ادامه صحبتهای خود با اشاره به سیاستهای سال 90 کانون نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ایجاد نشاط و شادابی، صرفه جویی در هزینه ها، گردآوری رمان نوجوان، توجه به فعالیتهایی نظیر کاردستی  را ضروری دانست.
در ادامه این نشست مربی مسئلان مراکز فرهنگی هنری گلستان در دو گروه و در قالب کمیسیون فرهنگی، هنری و ادبی به بحث و بررسی پیرامون برنامه های سال 90 و پس از آن به جمعبندی مباحث پرداختند.
کارشناسان دفتر استان و بخشهای مختلف اداری نیز ضمن ارائه گزارش از عملکرد یکساله مراکز فرهنگی هنری به گفتگو و تبادل نظر با مربی مسوولان پرداختند.
همچنین مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری گلستان ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی هنری در حال احداث در گرگان، بخشهای مختلف این مجتمع را مورد بررسی قرار داده و در رابطه با نیازها و پیش بینی های ضروری در این مکان به گفتگو و تعامل پرداختند.
در این نشست مربیان مراکز فرهنگی هنری گلستان با اهداء اثری هنری و ادبی از خدمات یکساله مدیر کانون گلستان همراه با ایجاد آرامش، نگاه کانونی و انسانی تقدیر کردند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2883.html )