عنوان خبر:امنیت مسافران در هتل ها جدی گرفته شود
پنجشنبه 26 اسفند 1389 - 22:41:26


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان به مسافران نوروزی توصیه کرد برای حفظ امنیت خود و وسایل با ارزش خویش در هنگام سفر در مسافرخانه ها و هتل ها، نکات آموزشی ارائه شده توسط پلیس را جدی بگیرند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ عسگر ساوری ظهر پنجشنبه در نشست این معاونت افزود: همزمان با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و آغاز مسافرت های نوروزی سال جدید، فعالیت های پلیس در ایجاد امنیت بیشتر برای مسافران وارد مرحله جدیدی می شود و لازم است خانواده ها در همکاری بیشتر با پلیس در جهت کاهش جرائم گام بردارند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که مسافران باید جهت حفظ امنیت خود و وسایل با ارزش خویش در هنگام سفر در مسافرخانه ها و هتل ها نکات آموزشی ارائه شده از سوی پلیس را جدی بگیرند، عنوان کرد: هنگام استراحت در هتل یا مسافرخانه اگر زنگ اتاق به صدا درآمد بدون شناسایی فرد پشت درب هرگز پاسخی ندهید و اگر کسی پشت درب ادعا کرد که مستخدم آن هتل است حتماً با پذیرش هتل تماس گرفته و مطمئن شوید.

سرهنگ ساوری ادامه داد، در صورتی که دیر وقت به هتل باز می گردید سعی کنید از ورودی اصلی وارد هتل شوید و اگر در اتاقتان هستید درب ها را به طور مطمئن ببندید و از تمامی قفل های موجود استفاده کنید.

این مقام انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: هرگز وجه نقد یا اشیاء با ارزش خود را در اتاق رها نکرده و کلیدهای اتاق را بی جهت در معرض دید قرار ندهید.

گلستان 18 هتل با هزار و 850 تخت دارد.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2923.html )