عنوان خبر:تجهيز 480 مدرسه گلستان به فناوری اطلاعات
پنجشنبه 26 اسفند 1389 - 22:57:22


رئیس اداره فنآوری و اطلاعات آموزش و پرورش گلستان گفت:
سرور مونیتورینگ 480 مدرسه جهت کنترل پهنای باند نصب و راه اندازی شده است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، رضا نژادی عصر پنجشنبه در جلسه شورای فناوری این اداره کل افزود: نصب و راه اندازی و به روز رسانی سرورها و نصب و راه اندازی سیستم سرورهای مجازی از دیگر اقدامات است.

وی اظهار داشت: ارائه فیش حقوق کارمندان و بازنشستگان از طریق سایت، اتصال 14 شهرستان و منطقه به مرکز استان، راه اندازی سیستم تلفن شبکه با قابلیت ارتباط 14 شهرستان با مرکز استان بدون هزینه تلفن به صورت ویدئویی از دیگر دستاوردهاست.
نژادی خاطرنشان کرد: راه اندازی آزمونهای آنلاین و گرفتن بیش از 12 هزار آزمون، حضور در جلسات شهرستانها از طریق ویدئوکنفرانس و .... عنوان نمونه ای از فعالیت های واحد فن آوری اطلاعات در سال 89-88 نام برد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز به دستاوردهای موفق اداره کل آموزش و پرورش در زمینه فن آوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: در سال 1389 تلاش های قابل توجهی در  این زمینه انجام شده و امید است در سال جدید نیز بتوانیم موفقیت های بیشتری در جهت رشد و توسعه امکانات فن آوری و اطلاعات بدست بیاوریم.
عیسی پائین محلی اظهار داشت: ارتباط بدون کاغذ از اولویت های اداره کل است و راه اندازی یک سیستم پشتیبانی برای حفظ اطلاعات موجود در سیستم و برنامه ریزی جهت جلوگیری از نفوذ هکرهای احتمالی از دیگر برنامه های اداره کل آموزش و پرورش است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2933.html )