عنوان خبر:آغاز به كار كارگاه آموزشي بصيرت ديني وانديشه سياسي اهل سنت گلستان
پنجشنبه 26 اسفند 1389 - 22:57:23


كارگاه دو روزه آموزشي بصيرت ديني و انديشه سياسي اهل سنت گلستان با حضور جمعي از ائمه جمعه و جماعات، مديران، مدرسان، ناظرين، رابطين و طلاب مدارس علوم ديني اهل سنت در گرگان آغاز به كار كرد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از ايرنا، رييس مركز بزرگ اسلامي شمال پيش از ظهر روز پنجشنبه در افتتاحيه اين كارگاه در موسسه ميرداماد گرگان گفت: اهل سنت استان گلستان در همه زمينه ها در كشور درخشيده اند.
حجت الاسلام والمسلمين 'ابوالفضل عامري' افزود: شما طلاب و روحانيون در واقع محل رجوع مردم هستيد و امروز يا بايد پاسخگو باشيم و يا نبايد در اين جايگاه قرار بگيريم.
وي اضافه كرد: همه كساني كه محل رجوع مردم هستند بايد پاسخگو باشند و بتوانند به خوبي پاسخ بگويند در غيراين صورت خودشان و مردم مغبون مي شوند.
وي در ادامه با بيان اينكه دين را نمي توان از هر جايي گرفت ادامه داد: ما بايد به عنوان يك متخصص و خبره به شبهات و ابهامات مردم پاسخ بگوييم در غير اين صورت يا منزوي مي شويم و يا كالاي ما را خريداري نمي كنند.
به گزارش ايرنا اين كارگاه آموزشي با محورهاي 'وحدت و همگرايي در انديشه سياسي امام (ره) و مقام معظم رهبري'، 'نقد و بررسي وهابيت' و 'فرقه هاي نوظهور' در سه كارگاه مستقل در حال برگزاري مي باشد.
در كارگاه اول كه به عنوان 'فرقه هاي نوظهور' ظهر امروز برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمين دكتر 'حميد نگارش' استاد،‌پژوهشگر و عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي شريف به سخنراني و بيان نكات مربوط به اين كارگاه پرداخت.
در كارگاه دوم كه عصر امروز برگزار مي شود، دكتر 'خسرو مزرعي' استاد و عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي آزادشهر در زمينه 'وحدت و همگرايي در انديشه سياسي امام (ره) و مقام معظم رهبري' مطالبي ارائه خواهد نمود.
در كارگاه سوم كه با مديريت دكتر 'محمد بروجردي' استاد دانشگاه و دكتر 'خسرو مزرعي' برگزار مي شود، 'نقد و بررسي وهابيت' صورت خواهد گرفت.
اين كارگاه پيش از ظهر فردا (جمعه) به كار خود پايان مي دهد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2934.html )