عنوان خبر:برتری تيم بسكتبال شهرداري گرگان مقابل ب.آ شيراز
جمعه 27 اسفند 1389 - 22:02:02


تيم شهرداري گرگان در ادامه مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، مقابل تيم ب.آ شيراز به برتري رسيد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، از هفته بيست و دوم مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور، تيم شهرداري گرگان عصر پنج شنبه در سالن امام خميني اين شهرستان و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر، با نتيجه 78 بر 61 تيم ب.آ شيراز را با شكست بدرقه كرد.
در اين ديدار اسدالله كبير سرمربي شهرداري گرگان تيم خود را با تركيب اوليه آيان يانگ، حامد حسين‌زاده، آرمين صادقي، نيما بخشي و ساموئل هاسكين به ميدان فرستاد.
در آن سوي ميدان تيم ب.آ شيراز با سرمربيگري مسعود قاسمي و با تركيب اوليه حسين حيدري، بابك پاك‌نژاد، پيرباب سنت‌پروكس، ساشا زاگوراچ و محمدعلي قدرتي در ميدان حاضر بود.
در اين ديدار آيان يانگ از تيم شهرداري گرگان با كسب 20 امتياز، پنج ريباند و سه پاس منجر به گل بهترين بازيكن ميدان بود.
قضاوت اين ديدار را هروس آوانسيان به عنوان سرداور و بابك نقش مستي و كورش بخشي‌عرب داوران اول و دوم بودند.
همچنين محمد متين به عنوان نماينده فدراسيون بر اين ديدار نظارت داشت.
گفتني است؛ تيم شهرداري گرگان با كسب هشت برد، 12 باخت و 28 امتياز در مكان هفتم جدول قرار دارد و ديدار معوقه‌اش با مهرام تهران نيز
روز دوشنبه هشتم فروردين سال 1390 در سالن امام خميني گرگان برگزار خواهد شد، همچنين ديدار معوقه تيم شهرداري گرگان با ذوب‌آهن اصفهان تاكنون از سوي سازمان ليگ اعلام نشده است.
تيم ب.آ شيراز نيز با كسب هفت برد، 14 باخت و 28 امتياز در مكان هشتم جدول قرار دارد.
شايان ذكر است؛ در ساير ديدارهاي هفته بيست و دوم، تيم پتروشيمي بندرامام 93 بر 67 مقابل ميزبانش حفاري ملي اهواز به برتري رسيد، هيئت بسكتبال شهركرد 56 به 66 نتيجه را به مهمانش توزين الكتريك كاشان واگذار كرد، كاسپين قزوين 84 بر 73 ميزبانش بانك سامان تهران را شكست داد و راه و ترابري قم با نتيجه 77 بر 58 دانشگاه آزاد تهران را با شكست بدرقه كرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2940.html )