عنوان خبر:سال 1390 سال حركت برنامه‌اي مديران
جمعه 27 اسفند 1389 - 22:02:44


فرماندار گنبدكاووس گفت:
سال 1390 بايد سال حركت برنامه‌اي مديران باشد.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، حيدرعلي احمدي در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان گنبدكاووس در سال 1389 كه در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد بر حركت برنامه‌ريزي شده مديران اجرايي در سال آينده تاكيد كرد و خواستار ارائه اولويت‌هاي كاري مديران شهرستان گنبدكاووس در سال آينده شد.
وي تصريح كرد : مديران دستگاه‌هاي اجرايي فهرست برنامه‌ريزي شده پروژه هاي عمراني را در اختيار فرمانداري قرار دهند.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس همچنين اظهار داشت: مديران اجرايي همچنين برنامه زمانبندي شده جلسات سالانه خود را به فرمانداري ارائه دهند.
احمدي با بيان اينكه ثبت جهاني برج قابوس مهم‌ترين اولويت شهرستان و ارتقا‌دهنده هويت شهرستان از سطح ملي به سطح جهاني است، ثبت جهاني برج‌قابوس را بسيار توسعه‌آور و تحول‌آفرين دانست.
وي گفت: بايد ظرفيت هاي گردشگري شهرستان متناسب با ثبت جهاني برج توسعه يابد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس با اشاره به 588 پروژه افتتاح شده شهرستان در هفته دولت سال 89 و 423 پروژه در دهه فجر گفت: بيشتر مصوبات سفر رئيس جمهوري به همت مديران اجرايي شده و مديران بايد تلاش كنند 54 مصوبه سفر سوم كه 11 مصوبه آن مختص شهرستان گنبدكاووس است را پيگيري و اجرايي كنند.
احمدي همچنين از اعزام پنج اكيپ ارزيابي و بازرسي براي بررسي اقدامات ستاد تسهيلات سفر در شهرستان خبر داد و افزود: بايد همه دستگاه‌هاي اجرايي به ويژه اعضاي ستاد تسهيلات سفر براي استقبال از مسافران نوروزي آماده باشند.
فرماندار گنبدكاووس با بيان اينكه قدم‌هاي خوبي تاكنون براي توسعه شهرستان برداشته شده بر همبستگي و هم‌افزايي، وحدت و همدلي مسئولان براي خدمت‌رساني بهتر به مردم تاكيد كرد و از كسب رتبه برتر كميته ‌امداد امام خميني شهرستان گنبدكاووس در نظام سلامت اداري خبر داد.
وي با اشاره به موفقيت طرح هدفمندي يارانه‌ها گفت: اوج همبستگي مردم در اين طرح باعث ياس دشمنان شد.
فرماندار شهرستان گنبدكاووس خواستار رقابت دستگاه‌هاي اجرايي براي كسب رتبه‌هاي برتر شد و آن را سبقت در خيرات دانست.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2942.html )