عنوان خبر:فعاليت 880 واحد صنفی در طرح کشیک نوروزی گلستان
شنبه 28 اسفند 1389 - 15:57:37


معاون توسعه داخلی سازمان بازرگانی گلستان گفت:
در راستای اجرای طرح کشیک نوروزی، امسال 880 واحد صنفی در استان آماده ارائه خدمت به هم استانی ها و مسافران نوروزی هستند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، حسن اصلانی صبح شنبه در شست این معاونت افزود: سازمان بازرگانی همه ساله برای رفاه حال شهروندان با هماهنگی مجامع و اتحادیه های صنفی، واحدهایی را به عنوان کشیک نوروزی انتخاب می کند تا این واحدها خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه کنند.

وی همچنین با اشاره به فروش فوق العاده فصلی در استان تصریح کرد: با توجه به ماده 84 قانون نظام صنفی (که در زمینه فروش فوق العاده فصلی واحدهای صنفی است) و با هدف تنظیم بازار کالا در ایام پایانی سال، از سوی این سازمان فروش فوق العاده فصلی برای برخی از واحدها در استان مصوب شد.

وی تاکید کرد: این واحدها با هماهنگی اتحادیه های صنفی، کالاهای خود را با 15 درصد زیر قیمت بازار به شهروندان ارائه می کنند.

رئیس سازمان بازرگانی گلستان گفت: با همکاری دستگاهها و اتحادیه های صنفی بر کالاها و خدمات در این ایام نظارت می شود.

نادعلی کهنسال افزود: در هفته های گذشته اکثر کالاها در استان ثبات قیمت داشته است.

وی همچنین با اشاره به توزیع میوه در ایام عید تصریح کرد: با ذخیره سازی میوه و مرغ منجمد در استان، برای شب عید مشکلی در تهیه این اقلام وجود ندارد و در حال حاضر میوه و مرغ منجمد با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد.

کهنسال در ادامه با بیان اینکه به دنبال مدیریت تولید و توزیع هستیم خاطرنشان کرد: چنانچه مدیریت تولید درست باشد، توزیع نیز درست صورت می گیرد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2967.html )