عنوان خبر:اهانت به قرآن مجيد نشانگر هراس دشمنان از قدرت اسلام است
چهارشنبه 24 شهريور 1389 - 20:36:29


به نقل از روابط عمومي مركز بزرگ اسلامي شمال كشور، دراين بيانيه آمده است: هتك حرمت قرآن كريم نشانگر عقب ماندگي مدعيان تمدن و دموكراسي در عصر مدرن كنوني است و سكوت دولتمردان آمريكائي به منزله حمايت از اين اقدام ناشايست تلقي مي‌شود و آنان بايد پاسخگوي جهان اسلام باشند.



اين بيانيه مي‌افزايد: تمامي اديان الهي نزد يكديگر از احترام و جايگاه ويژه‌اي برخوردار هستند و توهين به هر دين و آئين هتك حرمت به مقدسات آنان بسيار مذموم و زشت است.
دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان‌هاي گلستان و گيلان در اين بيانيه اعلام انزجار تمامي مسلمانان جهان اعم از شيعه و سني را از اين اقدام ننگين بيانگر اتحاد امت واحده اسلامي خواند و اضافه كرد: اين اقدام به قدري ناشايست و به دور از عقلانيت بوده است كه حتي غيرمسلمانان نيز در مخالفت با اين اقدام واكنش نشان دادند.
اين بيانيه با اشاره به اينكه اين عمل با هيچ يك از مكاتب الهي سازگار نيست، تصريح كرد: آنان با هتك حرمت و آتش كشيدن كتابي كه بارها نام مسيح(ع) و حضرت مريم(س) در آن آورده شده است، ثابت كردند كه به هيچ دين و آئيني اعتقاد ندارند.
در اين بيانيه آمده است: بدون شك وقوع اين حادثه تلخ و زشت موجب خدشه به احساسات معنوي و مذهبي بيش ار يك ميليارد مسلمان شده و اين دين ستيزي و اسلام‌ستيزي به صورت يك لكه ننگي بر پيشاني دولتمردان آمريكايي باقي خواهد ماند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-297.html )