عنوان خبر:لوح فشرده نقد فیلم«ظهور نزدیک است» تولید شد
شنبه 28 اسفند 1389 - 22:04:01


معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت از توزیع لوح فشرده نقد کارشناسی فیلم مستند انحرافی «ظهور نزدیک است» خبر داد.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از رجانيوز، حجت الاسلام محمدرضا نصوری، معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت گفت: به دنبال انتشار فیلم انحرافی «ظهور نزدیک است»، مرکز تخصصی مهدویت، اقداماتی را به منظور مقابله با این حرکت آغاز کرد.

وی افزود: برگزاری نشست مشترک مرکز تخصصی مهدویت و موسسه فرهنگی هنری آینده روشن بشریت (پژوهشکده مهدویت) به منظور پاسخ و نقد انحرافات این فیلم از جمله این برنامه ها بود که با حضور گسترده علما و فضلای حوزه علمیه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت اظهار داشت: همچنین برنامه های دیگر سخنرانی و نشست های تخصصی در پاسخ و نقد انحرافات و مباحث غیر واقعی که در این فیلم به نمایش در آمده بود به همت این مرکز در سراسر کشور انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ملاحظه نشست ها و مباحث علمی و فرهنگی و تخصصی در حوزه مهدویت که در پاسخ کارشناسانه به این فیلم تهیه شده می‌توانند به مرکز تخصصی مهدویت در قم مراجعه کنند.

حجت الاسلام نصوری گفت: فیلم پاسخ به شبهات مهدوی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی و حجت الاسلام محمدصابر جعفری و حجت الاسلام جواد جعفری از نویسندگان و محققان مهدوی کشور در نشست نقد این فیلم تهیه شده است، از امروز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی اظهارداشت: علاقه مندان برای دریافت این فیلم می توانند به نشانی قم ـ خیابان شهدا ـ کوچه آمار ـ بن بست علیان ـ مرکز تخصصی امامت و مهدویت مراجعه یا با شماره ۷۷۳۷۸۰۱ با پیش شماره ۰۲۵۱ تماس بگیرند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2987.html )