عنوان خبر:البرادعی با پرتاب سنگ بدرقه شد
يكشنبه 29 اسفند 1389 - 20:33:59


مدیر سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی در حین مشارکتش در همه پرسی تغییرات قانون اساسی مصر مورد هجوم تعدادی از رای دهندگان قرار گرفت.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از رجانيوز، تعدادی از رای دهندگان، " به محمد البرادعی" مدیر سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی که در نظرسنجی تغییرات قانون اساسی شرکت کرده بود، حمله کردند.

این در حالی است که برخی از این افراد، برادر البرادعی را که در صف رای دهندگان ایستاده بود نیز حمله کرده به طوری که مجبور به ترک محل رای کرد.

البرداعی و برادرش که با پرتاب سنگ و خشم و انزجار این افراد روبرو شده بود در اظهارات خود تصریح کرد:" برگزاری همه پرسی که با امنیت همراه نباشد، اقدامی غیر مسئولانه است".

البرادعی ضمن اعلام مخالفت با قانون اساسی اصلاح شده گفت:" این اقدام در واقع اهانتی است به انقلاب مردم که منجر به سرنگونی رژِبم حسنی مبارک شده است و همچنین توهینی است به خواسته مردم که همان تدوین قانون اساسی جدید است.

گفتنی است که البرادعی در انتخابات ریاست جمهوری مصر که تقربیا 5 ماه دیگر برگزاری می شود شرکت می کند و خود را رقیب اصلی عمرو موسی دیگر نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری می داند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2996.html )