عنوان خبر:درخواست تجمع‏كنندگان تهراني از مسئولان كشور
يكشنبه 29 اسفند 1389 - 20:34:17


تجمع‏كنندگان مقابل دفتر سازمان ملل در تهران از مسئولان كشور خواستند امكان اعزام نيروهاي مردمي داوطلب را به بحرين فراهم كنند.




به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از رجانيوز، جمعي از دانشجويان و امت شهيدپرور تهران امروز (يك‎شنبه) در اعتراض به جنايات صورت گرفته در بحرين و سركوب انقلابيون اين كشور به دست حكومت آل خليفه و آل سعود و همچنين كشتار مردم بيگناه در ليبي و يمن مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تجمع كردند.

تجمع كنندگان با در دست داشتن پلاكاردهايي چون «مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خليفه»، «هيهات من الذله»، «سعودي جنايت مي‌كند، سازمان ملل حمايت مي‌كند»، «مرگ بر قذافي» و . . . خواستار شكستن سكوت سازمان ملل در قبال جنايات صورت گرفته در اين كشورها شدند.

تجمع كنندگان با سردادن شعارهايي چون «سعودي جنايت مي‌كند، UN حمايت مي‌كند»، «سازمان ملل ننگت باد»، «مرگ بر شوراي بي امنيت» و . . . با پرتاب گوجه‎فرنگي و تخم‌مرغ به ساختمان سازمان ملل، به سمت در ورودي اين ساختمان حركت كردند كه با ممانعت نيروي انتظامي مستقر در محل روبه‎رو شدند.

به گزارش خبرنگار فارس، تجمع كنندگان در پايان اين تجمع با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن جنايات وحشيانه حكام سعودي و بحريني، از مسئولان كشورمان خواستند تا با اعلام و آگاهي عمومي فضاي جامعه را هرچه بيشتر متوجه عمق فاجعه اسلامي - انساني كرده و امكان اعزام نيروهاي مردمي داوطلب را به بحرين فراهم كنند.

معترضان ضمن محكوم كردن اين جنايات از مسئولان كشورمان خواستند از همه ظرفيت‌هاي ديپلماتيك و تبليغي براي توقف نسل‎كشي و ستم بيشتر به خواهران و برادران مسلمان يمني، بحريني و ليبايي استفاده كنند.

تجمع كنندگان در اين بيانيه با اعلام انزجار از جنايات صورت گرفته در كشورهاي مسلمان توسط حكومت‌هاي فاسد، تصريح كردند: آل سعود در جنايتي تازه و هولناك با گرفتن انتقام از شيعيان مظلوم بحرين، كربلاي جديدي ايجاد كرده و مساجد و منازل آنها را تخريب و آب و برق انقلابيون را نيز قطع كرده‌اند.

معترضان با اشاره به شليك مستقيم گلوله جنگي با مسلسل و قناسه به سوي شهروندان بحريني و محاصره بيمارستان‌ها و جلوگيري از ورود و مداواي مجروحان، ربودن دختران و پسران جوان و انتقال آنها به مكان‌هاي نامعلوم را محكوم كردند.

آنها همچنين خواستار ايجاد زمينه براي برگزاري راهپيمايي‌هاي مكرر در همه نقاط كشور براي نشان دادن عزم ملي مردم در ياري به مظلومان بحريني و يمني شدند.
معترضان در پايان از صدا و سيما و مسئولان فرهنگي كشور خواستند تا در ايام نوروز به جاي پخش برنامه‌هاي سرگرم كننده، بخشي از برنامه‌هاي خود را صرف انعكاس هوشمندانه اخبار نهضت جهاني اسلام و بيداري ملت‌ها كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-2999.html )