عنوان خبر:كشيك 66 بیمارستان و درمانگاه در گلستان
يكشنبه 29 اسفند 1389 - 20:42:10


دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای گلستان، گفت:
21 بیمارستان آماده خدمات به صورت کشیک و 45 درمانگاه شبانه روزی آماده خدمات به مسافران نوروزی در گلستان هستند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون فعالی صبح یکشنبه در نشست این ستاد، ادامه داد: در ایام نوروز 64 دستگاه آمبولانس با امکانات، به همراه تکنسین های فوریت پزشکی، هر 25 کیلومتر در طول محور جاده های استان با 39 پایگاه اورژانس و با متوسط حدود10 دقیقه آماده خدمات رسانی خواهند شد.

وی اظهار داشت: دارو به مقدار موردنیاز در ایام نوروز پیش بینی شده از این رو 17 داروخانه در ساعات روز و 4 داروخانه شبانه روزی در سطح استان مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در ادامه گفت: طرح نظارت بر عملکرد سیستم حمل و نقل با 35 نفر پرسنل از 25 اسفند 89 لغایت 15 فروردین 90 به صورت محسوس و نامحسوس به اجرا در آمده است.


وی یادآور شد: تعداد 357 اتوبوس، یک هزارو 338 مینی بوس و 423 سواری در ایام نوروز ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای را خواهند داشت.
فعالی ادامه داد: اداره راه و ترابری استان در قالب اکیپ امدادی، تعمیراتی و اکیپ راهداری با تعداد 183 دستگاه ماشین آلات در محورهای (اصلی و فرعی) تحت پوشش آماده خدمات رسانی در طول ایام نوروز هستند.
دبیر ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان ادامه داد: در سال90 برای اولین بار مرزبانی استان با برپایی 6 پایگاه در محدوده تحت پوشش و یک نمایشگاه در سه راهی اینچه برون اقدام به راهنمایی و انتقال پیام های امنیتی و معرفی جاذبه های موجود در محدوده مرز خواهد کرد.
فعالی اضافه کرد: اجرای 48 برنامه فرهنگی هنری توسط کمیته فرهنگی و اجتماعی در قالب نمایشگاه های هنرهای تجسمی، کتاب، موسیقی، سینماهای روباز و نوروزخوانی در مراکز تفرجی سطح استان، جهت رفاه حال مسافران در نظر گرفته ایم.
وی در پایان یاد آورشد: 68 مرکز توزیع سوخت ( پمپ بنزین و مراکز CNG ) آماده ارائه سوخت مورد نیاز در محورهای استان است و جایگاه توزیع نفت سفید در این ایام  دایر است.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3002.html )