عنوان خبر:20 برنامه مهم مرکز اسلامی شمال اجرایی شد
يكشنبه 29 اسفند 1389 - 20:43:22


معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به تراکم کاری واحد فرهنگی در سال 89 گفت:
بر اساس برنامه پیش بینی شده باید 8 برنامه از سوی این مرکز اجرا می شد که با همت همکاران و تلاش همه واحدها توانستیم بیش از 20 برنامه مهم را اجرائی کنیم.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری مهر، خسرو مزرعی بعد از ظهر یکشنبه در همایش کارکنان مرکز بزرگ اسلامی شمال در گرگان، برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی طلاب اهل سنت، اجرای نخستین دوره مسابقات قرآنی ویژه طلاب اهل سنت، برگزاری نخستین دوره نکوداشت مفاخر و چهره ای علمی فرهنگی و دینی اهل سنت، تجلیل از چهره های تقریبی و تاثیرگذار در وحدت شیعه و سنی، تشکیل و راه اندازی کمیته های 23گانه طرح های فرهنگی و مذهبی اهل سنت و برگزاری نخستین کارگاه آموزشی نقد و بررسی فرقه های نوظهور و وهابیت را از جمله برنامه های مهم واحد فرهنگی اعلام کرد.

وی، حجم کمی و کیفی برنامه های سال 89 را خوب ارزیابی کرد و از تلاش مجموعه همکاران قدردانی کرد.
همچنین در این جلسه معاون اداری و مالی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور هم با اشاره به تلاش این واحد اظهار داشت: واحدهای مالی و پشتیبانی در اجرای تمامی این برنامه ها سهم بسزائی داشتند و از هیچ کوششی فروگذاری نکردند.
صدیقه بسطامی افزود: در سال گذشته وضعیت قراردادها و گزینش همکاران ساماندهی شد و قانونمند کردن ضابطه ها از اصلی ترین برنامه های این واحد بوده است.
کارشناس واحد روابط عمومی نیز با تقدیر از تلاش همه واحدها در راستای پیشبرد اهداف مرکز و ارتقای سطح جایگاه اهل سنت در این مرکز گفت: واحد روابط عمومی با هدف انعکاس صحیح و سریع اخبار و گزارشات و بیانیه ها اهتمام ویژه ای داشت.
غلامرضا ولی پور افزود: در سال گذشته بیش از 100 خبر، گزارش و بیانیه از واحد روابط عمومی به نشریات، خبرگزاری ها و صداو سیمای مرکز گلستان ارسال شد که بازتاب خوبی در رسانه ها داشته است.
وی به انتشار اخبار مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در نشریات دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و نشریه سازمان جهانی تقریب مذاهب اسلامی هم اشاره کرد و از همکاران خواست تا همچون گذشته با واحد روابط عمومی همکاری داشته باشند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3010.html )