عنوان خبر:استقرار 23 گروه راهداری در 95 محور گلستان
دوشنبه 1 فروردين 1390 - 14:40:25


رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل گلستان گفت:
همزمان با آغاز سال جدید 23 اکیپ راهداری در 95 محور اصلی، فرعی و روستایی استان به طول چهار هزار و 712 کیلومتر مستقر شده و در حالت آماده باش هستند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان محمدتقی جوان شورابی در حاشیه ستاد نشست این ستاد در گفتگو با خبرنگزاری مهر افزود: علاوه بر راهداران، هفت اکیپ امدادی و 18 اکیپ نیسان استیجاری نیز در سطح راه های استان برای ارائه خدمات مطلوب راهداری و امدادرسانی به مسافران حضور دارند.

وی ادامه داد: این نیروها تا 15 فروردین ماه سال 90 مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند تا سفری خوش و ایمن برای آنها رقم زده شود.
شورابی تصریح کرد: اکیپ های نوروزی راه و ترابری استان ضمن استقبال از مسافران نوروزی در سه مبدا ورودی استان شامل پلیس راه نوکنده، تنگراه و خوش ییلاق، به طور مستمر در حال پاکسازی و تسطیح حریم راه ها، لکه گیری و روکش آسفالت، تعویض و پاک نمودن تابلوها و علائم ایمنی است.
رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل گلستان گفت: در این عملیات، نیروهای پلیس راه و دستگاههای اجرای ذیربط نیز همکاری دارند.
شورابی افزود: استان گلستان از نظر موقعیت جغرافیایی و اقلیمی در یک منطقه ویژه کشور قرار گرفته و به همین علت راههای ارتباطی آن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: علاوه بر اهمیت استراتژیکی، گلستان از لحاظ اینکه در مسیر تردد زائران امام رضا (ع) واقع شده، اهمیت بسزایی دارد و سالانه مسافران زیادی به قصد زیارت علی ابن موسی الرضا (ع) از این استا ن عبور و توقف می کنند که این عوامل سبب افزایش بارترافیکی محورهای استان می شوند که بخش اعظم این ترددها با همت راهداران به حالت روان در می آید.
مدیرکل راه و ترابری گلستان همچنین از آمادگی کامل راهدارخانه های استان در طول ایام نوروز خبر داد و گفت: تمامی راهدارخانه های استان در ایام نوروز بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و هموطنان عزیز هستند و مسافران نوروزی در صورت لزوم می‌توانند به این راهدارخانه ها مراجعه کنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3021.html )