عنوان خبر:نوروز ايراني فرصت مغتنمي براي حركت در سمت و سوي اسلامي
دوشنبه 1 فروردين 1390 - 17:05:21


مقام معظم رهبري تاكيد فرمودند:
نوروز ايراني فرصت مغتنمي براي حركت در سمت و سوي اسلامي است.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاری فارس، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، در نخستين روز سال جديد در جمع زائران حرم مطهر رضوي در مشهد مقدس اظهار داشتند: نوروز ايراني يك فرصت مغتنمي است كه همه مردم ايران و نيز مسلمانان كشورهاي ديگر كه عيد نوروز را مي‌شناسند و گرامي مي‌دارند، از اين روز و مناسبت در سمت و سوي حركت اسلامي نهايت استفاده را بكنند.

ايشان افزودند: دأب و دِيدن اسلام اين است كه از همه فرصت‌ها و لحظه‌هاي زندگي در همه مقاطع حيات در اشكال گوناگون براي تكامل انسان و پيشرفت معنوي و مادي نوع بشر استفاده شود.


رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: ما ايرانيان مي‌توانيم با استفاده از اين مناسبت به كارهايي كه اسلام ما را به آن دعوت كرده و براي حركت در جهت احكام و معارف اسلامي استفاده كنيم و خود را با اهداف عاليه اسلام آشنا كنيم.


حضرت‌ آيت‌الله خامنه‌اي تصريح كردند: مردم ايران همواره از فرصت‌ها براي كسب معرفت و نزديكي به خدا استفاده كرده و شاهد اين است كه ساعت تحويل، بيشتر مردم در مراكز ديني و بارگاه‌ها و زيارتگاه‌ها ‌و مشاهد مشرفه و مساجد مشغول دعا و ذكر بودند.


ايشان با تاكيد بر اينكه معناي اين حركت ملت بزرگ ايران اين است كه از اين آئين و سنت هم براي دين بهره‌برداري مي‌كند، خاطر نشان كردند: بايد از همه لحظات براي پيشرفت و براي معرفت و معنويت و دين خود و استقرار احكام دين و اخلاق اسلامي بهره‌برداري كنيم.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3022.html )