عنوان خبر:رهبر معظم انقلاب در جمع زائران حرم رضوي- 2 : ايران هوشمندانه و مقتدرانه با تحريم‌هاي غرب مواجهه كرد
دوشنبه 1 فروردين 1390 - 18:03:12


مقام معظم رهبري سال 89 را به معناي واقعي كلمه سال همت مضاعف و كار مضاعف توصيف و تأكيد كردند: از جمله كارها در جهت همت مضاعف در زمينه اقتصاد، مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با تحريم‌هاي غرب عليه جمهوري اسلامي ايران بود.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از خبرگزاري فارس، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در ادامه سخنانشان در جمع زائران حرم ملكوتي ثامن‌الحجج(ع)، با اشاره به عملكرد مسئولين و مردم در سال همت مضاعف و كار مضاعف، تصريح كردند: نتايج اين همت مضاعف در بلند مدت شناخته مي‌شود.

ايشان در عين‌حال تأكيد فرمودند كه آنچه مسئولان و مردم در همراهي با مسئولان و در همراهي با خود نشان داده و به عرصه آوردند، نشانگر همت و كار مضاعف بود كه در بسياري از عرصه‌ها اين معنا مشهود است.


رهبر معظم انقلاب به عنوان نمونه به بحث علم و فناوري اشاره كرده و خاطرنشان كردند: آنچه كه امروز در پيشرفت علمي وجود دارد بيش از آن چيزي است كه تاكنون اعلام شده است.


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي افزودند: آنچه سال 89 براي ما مشخص كرده، اين است كه بحمدلله سال 89 به معناي واقعي كلمه سال همت مضاعف و كار مضاعف بود.


ايشان متذكر شدند كه سال 89 خصوصيتي ندارد و همه سال‌هاي بعد بايد سال همت مضاعف و كار مضاعف باشد تا با تداوم تلاش مضاعف به آنجا كه شايسته ملت ايران است برسيم.


رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كردند كه از جمله كارها در جهت همت مضاعف در زمينه اقتصاد، مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با تحريم‌هاي غرب عليه جمهوري اسلامي ايران بود.


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در اين زمينه به بحث تحريم بنزين اشاره و خاطرنشان كردند: خودكفايي بنزين يكي از نعمت‌هاي حاصل از اين تحريم‌ها بود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3023.html )