عنوان خبر:براي اولين بار شعاع عملياتي نيروي دريايي ارتش به هفت هزار كيلومتر افزايش يافت
دوشنبه 1 فروردين 1390 - 22:00:50


فرمانده منطقه يكم نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت:
با اعزام ناوگروه ايران به درياي مديترانه و عبور از كانال سوئز، شعاع عملياتي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي به هفت هزار كيلومتر افزايش يافت.



به گزارش گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از رجانيوز،  امير درياداردوم فريبز قادرپناه روز دوشنبه و در اولين روز از سال جديد در مراسم تجليل از خانواده شهدا و ايثارگران ، افزود: با اعزام ناوگروه هاي ايران به ماموريت هاي بين المللي در حقيقت ايران توانسته است پيام صلح و دوستي خود را به گوش جهانيان برساند.

به گفته اين مقام ارشد نظامي ، دستاوردهاي حضور نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در درياي مديترانه به اندازه اي بود كه باعث پريشاني شديد رژيم اشغالگر قدس شد و در بخش هاي مختلف خبري خود ، آن را مورد اشاره قرار مي دادند.

وي ادامه داد: از سوي ديگر تحولات خاورميانه و موج بيداري ملت هاي آزاديخواه مصداق عيني آرمان امام راحل در صدور انقلاب اسلامي است.

امير قادرپناه تاكيد كرد: آنچه اهميت دارد صدور انقلاب از راه تسخير قلوب مردم و الگو قرار گرفتن نظام جمهوري اسلامي با استفاده از تعاليم راهگشاي دين مبين اسلام است.

فرمانده منطقه يكم نيروي دريايي يادآور شد: بي ترديد بايد هميشه قدردان امام راحل باشيم كه آزادگي ملت هاي مسلمان را احيا نمود.

در پايان اين مراسم خانواده هاي شهداي منطقه يكم نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي و ايثارگران و جانبازان به همراه اصحاب رسانه از سوي فرماندهي منطقه يكم نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي مورد تقدير قرار گرفتند.

قابل ذكر است؛ دوازدهمين ناوگروه نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي كه متشكل از 570نفر از پرسنل نيروي دريايي و دانشجويان دانشگاه امام (ره) نوشهر بود ، روز گذشته پس از حدود 60 روز دريانوردي و عبور از كانال سوئز و به اهتزاز در آوردن پرچم ايران در درياي مديترانه ،به ميهن بازگشت و در بندرعباس از سوي فرمانده نيروي دريايي ارتش ، نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ، نماينده عالي دولت در استان و جمعي از مقامات لشگري و كشوري مورد استقبال قرار گرفت.




این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3025.html )