عنوان خبر:خداوند آنطور كه وعده داده، قرآن را حفظ خواهد كرد
چهارشنبه 24 شهريور 1389 - 20:49:12


مدير مدرسه علميه رضويه گرگان گفت: خدائي كه اين كتاب آسماني را براي همه مسلمين جهان نازل كرده، آنطور كه خود وعده داده،‌آن را حفظ خواهد كزد.



آيت الله 'سيدمحمدرضا ميبدي'‌ امروزدر جمع تجمع مردم گرگان كه هتك حرمت به قرآن را محكوم كرده بودند، افزود: بيانات خداي متعال صادق و بارز است و چند نفر ابله، نادان و ديوانه فكر مي كنند كه با توهين به قرآن، فقط به آن جسارت كرده اند در صورتي كه نمي دانند به همه مسلمانان جهان و همه اديان آسماني توهين كرده اند.
به گفته وي، اين افراد در واقع سزاي اعمالشان را خواهند ديد و اين مساله براي مردم و دولت آمريكا بسيار گران تمام مي شود.
وي تصريح كرد: اگر دولت آمريكا ادعا دارد كه اين كار را انجام نداده است، پس چرا اين كار در حضور پليس و در سايه حمايت آنان انجام شده است.
ميبدي با اشاره به اين كه دشمنان اعتقاد دارند كه قرآن و اسلام دين خشونت است، گفت: چرا آنان به اين نمي انديشند كه در اول اين قرآن بحث رحمان و رحيم مطرح شده و مردم را به عدل و احسان دعودت كرده و حتي يهود و نصارا را نيز به اسلام دعوت نمود.
مدير مدرسه علميه رضويه گرگان افزود:‌ پس از آن كه نصارا زير بار اين دعوت نرفت،‌ خداوند آنان را به توحيد و يكتا پرستي كه در همه اديان مشترك است،‌دعوت نمود و خواست كه مساله توحيد را احيا كنند.
به گفته ميبدي، آمريكا بايد ببيند، اين مسلماني كه آزاري به آنان نمي رسانند و اين ديني را كه آنان را به توحيد دعوت مي كند، چطور به خشم آورده اند و قرآن كريم را آتش زده اند.
وي يادآور شد: مسلمانان هيچگاه كار مشابه اي كه آن كشيش و ابليس آمريكائي انجام داد، انجام نمي دهند و اجازه نمي دهند كه به ديگر اديان آسماني توهين كنند و مسلمانان و دولتمردان كشورهاي اسلامي بايد فكري بيانديشند و با هم اتفاق نظر و هدفي مشخص داشته باشند و بدون شك اين مساله براي آمريكا گران تمام مي شود.
وي خطاب به سردمداران آمريكائي گفت:‌ اگر اعتقاد داريد كه اگر كسي ملتي را برنجاند، بايد مجازاتش كنيد، پس سريعتر اين فرد كه 5/1 ميليارد مسلمان را در جهان رنجاند، بايد به اشد مجازات كه همانا اعدام است، برسد.
در اين تجمع مردمي نيز همچنين حجت الاسلام والمسلين 'قربان جلال'‌ مسئول نهاد رهبري در دانشگاه گلستان نيز با بيان سخناني اين هتك حرمت بي شرمانه كشيش مفلوك صهيونيستي آمريكائي را نيز محكوم نمود.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-304.html )