عنوان خبر:ترفندی علیه اسلام توسط دولت آلمان
سه شنبه 2 فروردين 1390 - 17:28:02


محافل صهيونيستي تحت الحمايه دولت آلمان، با هدف جلوگيري از به‏رسميت شناخته شدن دين اسلام به‏عنوان يكي از اديان رسمي در اين كشور اقدام به اجراي طرحي شيطاني تحت لواي "نظرسنجي" كرده‎اند.



به گزارش خبرنگار پيام گلستان به نقل از جهان نيوز، به دنبال انتخاب آنگلا مركل، يكي از دوستان نزديك صهيونيست‏ها در آلمان به عنوان نخست وزير اين كشور، ضديت با دين اسلام در آلمان گوي سبقت را از رژيم اشغالگر قدس نيز ربوده است.

در همين راستا دولت مركل، كه بنا به گفته كارشناسان يكي از مهره هاي مهم و پشت پرده اسلام ستيزي در غرب و به ويژه در قاره اروپاست، طي روزهاي گذشته با هدف ممانعت از به رسميت شناخته شدن دين اسلام در قانون اساسي آلمان و ايجاد محدوديت براي جامعه مسلمانان آلمان در كليه عرصه هاي فرهنگي و سياسي، اقدام به برگزاري يك نظرسنجي مغرضانه كه ريشه هاي آن در محافل صهيونيستي مشاهده مي شود، كرده است.

اين نظرسنجي در يك پايگاه اينترنتي كه به سفارش دولت آلمان راه‎اندازي شده، برگزار مي شود و طي آن در مورد قرار گرفتن و يا نگرفتن دين اسلام ميان اديان رسمي آلمان، همانند اديان مسيحي و يهودي، سؤال شده و از بازديدكنندگان از اين پايگاه خواسته مي شود كه نظر خود را ابراز كنند.

اين در حالي است كه به گزارش خبرنگار فارس اكثر مسلمانان از اين نظرسنجي بي‎اطلاع هستند و لذا محافل صهيونيستي در آلمان هر روزه از طريق عوامل خود اقدام به افزايش رأي منفي در اين نظرسنجي مي كنند.

خبرگزاري فارس از كليه مسلمانان داراي احساس مسئوليت دعوت مي كند تا با مراجعه به آدرس پايگاه اينترنتي مذكور در برهم زدن اين بازي صهيونيستي مركل، به مسلمانان ساكن آلمان ياري رسانند. براي اين كار كافي است تا با مراجعه به پايگاه اينترنتي http://www.tagesschau.de/inland/wulffrede۱۱۲.html و بعد از اشاره گذاري روي قسمت "ja " روي "zur auswertung " كليك نماييد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-3042.html )